14 Ocak 2013 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #76


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
instagram artık web üzerinden de bakılabilir oldu.Beni instagramda takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bugün Japonya'da resmi tatil bu sebeple okul da tatil.Hatta iyi ki tatil.Hava çok soğuk,yağmur yağıyor ve modum yerlerde.Neyse haftaya böyle başlamak olmaz dağıtalım kötü enerjileri.Bakalım neler olmuş geçen hafta?

 Geçen hafta okulun yani okul okul deyip duruyorum ama Japonca kursumun mu demeliyim?Neyse ilk günüydü ve böyle bir haldeydim tren beklerken :)
 O gün Yoshi izinliydi.Çıkışa geldi ve kutlamaya gittik.Çok istediğim bir şey Japoncamı ilerletmek ve en büyük destekçim de Yoshi!İyi ki var :)
 R ve L karmaşasının en komik örneği budur bence.
 Bu okulun en büyük özelliği deli gibi ödev vermeleri.Şimdilik mutluyum ama bundan sonra neler olur bilemiyorum :)
 Bu da başka bir günün öğrencisi :=)
 İnstagram'da bir mim vardı.2012'de ben diye benden de yapmam istendi.İşte instagram'da benim 2012 halim.

1-Yoshi ile bol bol  seyahat ettik (darısı bu senenin de başına)
2-Türkçe öğretmeni oldum
3-Uzun saçımı hem dalgalı hem de düz kullandım
4-Sonra kısa saçlı oldum
5-En çalışkan blogger oldum

daha ne olsun :)
 Yıkanan havluları katladıktan sonra bu görüntü ile karşılaştım.Kıyamam ben ona :)
 Bu görüntüyü çok seviyorum.Biten mürekkebin verdiği haz kıymetlidir.
Sonunda iki resmimizi buluşturduk.Bakalım bir sonraki nerede ve ne zaman olacak.

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  

4 yorum:

  1. gözlüksüz daha mı güzelsin ne .. japonca sanki dünyanın en zor yazısı ve dili gibi gelir hep bana kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  2. sergül o resimlere bayıldımmmm :) nasıl oldu bunlar böyle bende yapmak/yaptırmak istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş :) bu arada resimlere bayıldım :D

    YanıtlaSil
  4. pazartesi günlerini takip etmek oldukça eglenceli sergülcüm..kocaman öpücükler :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül