1 Ocak 2013 Salı

Çekiliş Sonuçları



Yılın ilk günü size güzel haber vereyim diye sabahtan beri pc başında yorumları kontrol ediyordum.
Saat:16:29

Elimde şiddetli bir baş ağrısı bir de mide bulantısı var.
Bir daha çekiliş mi aman aman diyorum.
Neyse dert yanma faslını geçecek olursam.
Teşekkür ederim çekilişimin blog ödüllerini sevgili





Shewgy kazandı :) tebrik ederim.






Youtube ödülünü ise sevgili Çikolataya tapan kız kazandı.


Kazananlar bana ayın 5 'ine kadar mail ile iletişim sağlarlarsa sevinirim.

Katılan herkese çok teşekkür ederim :)

İyi seneler!

11 yorum:

  1. iyi yıllar
    bu kadar emek verdiğin için teşekkürler kazananlara tebrikler.

    YanıtlaSil
  2. iyi yıllar :) gerçekten 666 ve 706 kişiyle çekiliş yapma çok zor olmalı harcadığınız emek için teşekkrler :) kazananları tebriek ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun Sergül... kazananlara tebrikler, sana da mutlu mutlu yıllar!!!!

    YanıtlaSil
  4. tebrikler de blogdaki katılımcı sayısı ne öyle bad omen gibi :D

    YanıtlaSil
  5. Kazananları tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  6. Daha mutlu olamazdım sanırım, bu yazıyı ellerim titreyerek yazıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. tbrkler ne şans varki kazanayım bende:(

    YanıtlaSil
  8. iyi senelerrr..ah ablacım ah ya bişey sorucam mide bulantısı dedin de aklıma geldi. daha ortalıkta Karamel dışında junior Yoshi ya da J.Sergül yok mu? :)) olsane güzel olurd.ham hom yerdik onu :))

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler, içimden bir his blog hediyesini sen kazanacaksın diye beni heveslendirmişti,kınıyorum o sesi:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar şansızım yahu ben :) ne kadar çekiliş varsa hepsini sonradan okuyorum.

    YanıtlaSil
  11. Kazananlara Tebrikler güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül