1 Kasım 2012 Perşembe

Zebra Sarasa Clip Fresh Paradise


Geçenlerde alışverişe gittiğimiz zaman Sarasa kalemlerinin bu setine denk geldim.Öncelikle 0,5 olmaları beni düşündürse de satın aldım hemen.Çünkü ince yazan kalemleri pek sevmiyorum.Tabii Stabilo Point 88'lerim hariç :)

Bu setin en önemli özelliği kokulu olmaları.Ama öyle buram buram kokmuyorlar ya da benim alerjik astım yüzünden her daim kapalı olan burnum yüzünden ben yeterince alamıyorum kokuyu.Bilemedim şimdi.

RENK-KOKUSU
Red orange-Splash Orange
Blue-Aqua Shabon
Magenta-Berry Squash
Green-Herb Mist
Light Pink-Rose Candy


Başka ekleyebileceğim tek şey Sarasa kalemleri gerçekten seviyorum.Jel kalem oldukları için sayfada resmen akıyorlar.
Önceki yazıma gelen yorumlardan bildiğim kadarıyla Türkiye'de de satılıyorlar.Bir deneyin bence.Tabii kokulu set var mı bilmiyorum.

Daha önce bende bulunan 2 rengiyle bir video çekmiştim.Linkini ekliyorum.


Zebra Sarasa Clip yazısı için buraya tık tık


Stabilo Point 88 yazısı için buraya tık tık

2 yorum:

  1. Çok seker gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. Zebra Sarasa kalemleri bende çok seviyorum ve hep kullanıyorum ama benimkiler kokusuz. Özellikle klipsleri çok hoşuma gidiyor biyerlere rahatça tutturuyorum.. Video işini becerebilsem bende göstericem kalemlerimi :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül