23 Kasım 2012 Cuma

Kose Loveruss ve Mini Alışveriş

 Saçlarımı kestirdikten sonra mecburen yeni şekillendirici ürünlere ihtiyacım oldu.Çünkü evdekiler genelde uzun saç için olan ürünlerdi.Fotoğraftaki ürünü youtube da videolar çeken bir Japon'dan duymuştum.Çok övdüğü için ben de alıp denemek istedim.Dün video çekerken 3 kere kullandığımı saymazsak pek kullandım diyemem.
Öncelikle şişesi ve kokusu çok güzel.Şeftali kokuyor saçta kokusu ağır bir şekilde kalmıyor.Eskisi gibi uzun olmadığından saçımı koklayamadım :)
Yapısı şeffaf jel şeklinde.Kısa saç için bir sıkımlık yeterli oluyor.Aslında hafif nemli saça uygulanıp doğal kurutulması öneriliyor.Ben dün kuru saça uyguladığım halde kabarmış saçlarımı hale,yola koydu.
Tabii önerildiği gibi de kullanacağım bakalım çok fark olacak mı?

2 çeşidi var.Biri doğal saçlar için diğeri kıvırcık saçlar için.Bendeki doğal olanı.Ve en güzel yanı saçı ve elleri yapış yapış bırakmıyor.Bir de en önemlisi sanırım made in Japan olması.İşte ürün hakkındaki yorumlarım bu kadar.

Dün başka neler aldığımı merak ediyorsanız buyrun videoya.İyi seyirler



6 yorum:

  1. Sac ürününü cok begendim , gelirken getirsene :))) eheheh .

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederiimm sizii..:)
    bumerang en çalışkan blog,ilk üçe girmişsinizz..:))
    sevgilrimle...
    :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni saçın cok yakismiiis, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. saç kesimin çok hoş olmuş,yüzüne yakışmış:-)Dikkat ettimde japonyada satılan ürünlerin arkasında nasıl kullanıldığına dair küçük fotolar var ne kadar güzel bişey keşke her yerde olsa:-)Ürünlerini güle güle kullan:-)

    YanıtlaSil
  5. sergül seni takip etmeye yeni başladım.videolar,fotolar ve japonya süper:)))bu arada hiç değişmemişsin...

    YanıtlaSil
  6. sergülcüm videolar süper vede japonya :))) hıı bide hiç değişmemişsin.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül