12 Kasım 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #68


instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09

Bakalım geçen hafta nasılmış?

 Hüzünlü günlerimin son demlerindeyken almıştım bu kulaklıkları.Sırf gülümsüyorlar diye alındılar.
 Yoshi çalıştığı günler evde kahvaltı yapan biri değil.Her sabah 1 bardak çay içer ben de ona onun elinden yapılma nar çayım ile eşlik ederim.Nar çayı tabii li Türkiye'den gelme.Burada satılmıyor ne yazık ki :(
 Bir sıkılmışlık anında 'gözüm üzerinizde' mesajı verdim.Aldınız mı?
 Sevgili Özlem'in mektubu geldi ve içerisinde 2 tane not defteri ile birlikte bir de buradan teşekkür ediyorum kendisine.Kedili paket kağıdına da ayrıca bayıldık :)
 Şuan bu satırları bu renk tırnaklarla yazıyorum.Bu ikiliye bayılıyorum.Siyah ojem bitmek üzere yenisini almalı mı almamalı mı kararsızım çok :( Bir yandan oje azaltmaya çalışırken yeni bir tane almalı mı?Ama siyah çok güzel bir alt rengi simli ojeler için...hmm bakalım ne olacak.
Karamel bu pencerenin hakkını veriyor çok şükür :)
Bu evde karar kılarken bu pencerenin büyük etken olduğunu defalarca söylemiştim.İşte Karamel'i burada hayal etmiştim.Baksanıza şapşiye :)

İşte böyle geçmiş bir hafta

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun  


*Bumerang blog ödülleri devam ediyor.Bana oy verir misiniz?

Son gün 15 kasım!1 oy bile çok önemli.
Çok kazanmak istiyorum ki zaten anlamışsınızdır.
Çok çok çok teşekkür ederim.

oy verme linki 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/13933.htm


Konuyla ilgili yazım

http://yolunneresindeyim.blogspot.jp/2012/10/oyunuza-talibim.html


teşekkür ederim herkese

1 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül