2 Kasım 2012 Cuma

Gülme Garantisi Veriyoruz





Youtube'da bir tag hazırlamışlar.
23 soru var ve bunu kız kardeşinle cevaplaman gerekiyor.
Hazır ablam Japonya'ya gelmişken çekelim dedik videoyu ama ne mümkün!

Biz beceremedik bu işi :)

Bakın ne çıktı ortaya!





Ablama çooook teşekkür ederim :)

Siz de ona teşekkür etmek isterseniz

twitter hesabı için buraya tık tık

bloğu için buraya tık tık

Ya da dükkanından alışveriş yapmak isterseniz buraya tık tık




Son olarak

Türk filmleri desteklenmeli!!!

8 yorum:

  1. Ablalar hep bir tanedir:) sizde çok tatlısınız Allah bozmasın:)

    YanıtlaSil
  2. Ne sekerdiniz :)) tagli videolara devam derim ben.

    YanıtlaSil
  3. Harika bir video olmus!
    Ben cok guldum izlerken, emeginize saglik :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir video olmus! Abla-kardes harikasiniz!
    Ben cok guldum izlerken, emeginize saglik :)

    YanıtlaSil
  5. çok şekersiniz:) çok güldüm.

    YanıtlaSil
  6. çok tatlısınız, benimde bir kız kardeşim var bizde çok düşkünüz birbirimize ..

    YanıtlaSil
  7. Haha, çok eğlenceli olmuş bu. :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül