22 Ekim 2012 Pazartesi

Kim Bu Yoshi Yahu?



Youtube'a videolar eklemeye başladıktan sonra orada yeni bir kitle oluştu.Ben aslında videolarımı bloğa eklemek için youtube'a ekliyorum.Dolayısı ile blogdan takip edenlerin bildiği şeyleri açıklama gereği duymuyorum.Mesela Yoshi kim sorusunu blogda görmem sanırım :)

Ama videolarımın altına sürekli Yoshi kim diye yazılıyordu.Dün gece bir anda böyle bir video çektik.Yani birazcık saçmaladık demedi demeyin.Ama Japonlara özgü gereksiz bir bilgi daha edinebilirsiniz videoda :)

İşte böyle kimmiş bu Yoshi yahu :)

İyi seyirler

*Bumerang blog ödülleri devam ediyor.Bana oy verir misiniz?

oy verme linki 
http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/13933.htm


Konuyla ilgili yazım

http://yolunneresindeyim.blogspot.jp/2012/10/oyunuza-talibim.html


teşekkür ederim herkese

17 yorum:

  1. cok samimi ve icten bir video olmus. birlikte sustugunuzda ne tatlisiniz oyle. konustugunuzda zaten tatlisiniz da, birlikte susabilmek daha bir hos sanki... ^^

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. Uygulamalı Japon'ları tanıyalım videosu olmuş:)Çok ama çok şekersiniz ,maşallah size. Anneme bile sizden bahsediyorum sık sık.Kısaca kocasına japon balığı diyen benim gibi kitap kurdu japonya'da yaşayan şeker kız diyorum:)Tamam çok kısa değil ama Sergül diyince hangi Sergül diyebiliyor :)

    YanıtlaSil
  3. ama siz çok tatlısınız :) Yoshi çok güzel Türkçe konuşuyor ve size de Japonca konuşmak cok yakışıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl bir şey olabilir diyordum adamlar kalemlik taşıyormuş oldum :) çok tatlı Japonca konuşuyorsun :) Yoshi'de o kadar yorgun ki ama yinede seninle :)

    YanıtlaSil
  5. herzamanki gibi çok tatlısınızzz ,,,ne kadar sıcak kanlı ve samimi maşallah size :)sık sık bu şekilde görelim sizi :)sizin birlikte olduğunuz videoları zevkle izliyorum sevgiler:)by by:)

    YanıtlaSil
  6. :) Kesinlikle çok şekersiniz. Merakla her yazını takip ediyorum her sayfanı açtığımda yeni yazı bulduğumda da seviniyorum. Hep yaz sen!

    YanıtlaSil
  7. Bence cok tatlı bır vıdeo olmus. :)
    Neden o kadar cok kalem tasıyor merak ettim ??

    YanıtlaSil
  8. vermezmiyim gülüm :)verdim gitti oyum senindir..

    YanıtlaSil
  9. Ayy çok şekeer. Tü tütü maşallah :D (teyzemod:on)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlısınız:) bizde ofislerde kalem durumu Japonyadan farklı , masadan kalemler uçabilir, bazıları kalemsiz gezebilir.:)
    Ben de senin gibi kalem takıntılıyım, masamdaki kalemleri anlayamıyorlar çoğu zaman. Bir de erkek ağırlıklı bir ofiste olunca kalem renkleriniz kızlara özgü seçince daha az yer değiştiriyor kalemler
    Mutlu bayramlar bu arada

    YanıtlaSil
  11. cok sicak ve samimi olmus sergul:)yoshi ye turkce sarki soyletip bir video cekmelisin cok eglenceli olur diye dusunuyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Uchuujin Benim de Japonca Kursundaki Lakabım Olduğundan Bana Çok Tanıdık Geldi ^^ Ve Türklerle Japonların Bir Ortak Yönünü Daha Buldum Galiba Biz "Baka" Kelimesini Seviyoruz Yoshi-san'da "Salak" Kelimesini ^^ İyi Bayramlar ^^

    YanıtlaSil
  13. Uchuujin Benim de Japonca Kursundaki Lakabım Olduğundan Bana Çok Tanıdık Geldi ^^ Ve Türklerle Japonların Bir Ortak Yönünü Daha Buldum Galiba Biz "Baka" Kelimesini Seviyoruz Yoshi-san'da "Salak" Kelimesini ^^ İyi Bayramlar ^^

    YanıtlaSil
  14. Uchuujin Benim de Japonca Kursundaki Lakabım Olduğundan Bana Çok Tanıdık Geldi ^^ Ve Türklerle Japonların Bir Ortak Yönünü Daha Buldum Galiba Biz "Baka" Kelimesini Seviyoruz Yoshi-san'da "Salak" Kelimesini ^^ İyi Bayramlar ^^

    YanıtlaSil
  15. Bende Japonca Kursunda Uchuujin'im ^^ Bu arada Türkler Ve Japonların bir ortak yanını daha buldum galiba. Biz "Baka" Kelimesini seviyoruz Yoshi-san'da "Salak" Kelimesini seviyor ^^

    YanıtlaSil
  16. çook çoook çok tatlısınız yaa maşallah size :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül