27 Eylül 2012 Perşembe

Gece Alışverişi


4 senedir bu köyümsü şehirde hiçbir şey olmadığından yakınadurayım tam taşınmak üzereyken en sevdiğim mağazalardan biri açıldı buraya. Don Quijote (Don-kiho-te)  zincir şeklinde birçok şehirde olan mağazalardır.İçerisinde her daim promosyon müziği çalar ve ister istemez eşlik edersiniz.Ve aklınıza gelebilecek her şey vardır.Kıyafet,kozmetik,ev eşyası,elektronik,oyuncak,hobi falşan filan.
Bu mağazaların en önemli özelliklerinden biri de sabaha kadar açık olmasıdır.Ya da geç vakite kadar diyelim.
Fukuroi'de dediğim gibi yeni açıldı ve sabah 03:00'e kadar açıkmış.Yoshi'ye hadi gidelim yoksa aklım kalacak dedim.Ve gece gece düştük yollara (00:35 civarıydı evden çıktık)Tabii ki çok büyük bir yer yapmamışlar ama bence buraya çok bile :)
Her bölümü dolaştık.Ve ben sözde hiçbir şey almayacaktım ama elimde bu şampuanlarla çıktım.Sadece paketi için aldım itiraf ediyorum.Ama çok tatlı değiller mi?

Bir de gelir gelmez video çektim.Buyrun iyi seyirler



Shizuoka Don Quijote için buraya tık tık

3 yorum:

  1. Aa süper ya ben ilk anda krem sandım, gerçektende görüntü süper.

    YanıtlaSil
  2. Snail marka benimde yüz maskem var, Türkiye'de watsons da satılıyor.Sen video da anlatırken bu marka bana niye çok tanıdık geliyor diye düşnüyordum sonra kalkıp maskelerime baktım, zaten o sırada sen bu markanın maskesini kullanmıştım dedin :)))

    YanıtlaSil
  3. Evet ambalaj harika; umarım içeriğinden de memnun kalırsın.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül