20 Ağustos 2012 Pazartesi

Göründüğü Gibi Değil


Fotoğrafları telefonumda buldum.Hem kocamı çok özlediğimden hem de onun bu şapşi hallerine (aynı ben) bayıldığımdan paylaşmak istedim.

 Bir gün evden çıkmak üzereyken bu manzara ile karşılaştım :) Hadi daha yakından bakalım bu bıyığın kerameti neymiş?
 Evet kocaman bir kelebek? :) Şapşi gözlerinin hastasıyım yavrum :)


Bir de diğer taraftan bakalım :)


Benim Japon balığı kocam bugün sizler için bayram gülümsemesi olmuştur umarım.

Bugün de çok güzel bir gün olsun hepimiz için!

İyi bayramlar!

Not:Yoshi seni çok seviyorum ben ya! Valla bak :)



Maşallah demeyenin bayram harçlığı az olsun ya da kimse ona şeker vermesin ya da yediği tatlılar löp löp yağ olsun inşallah!

Amin :)

12 yorum:

  1. Maşaşşşşalahhhhhhhhhh :) Çok tatlısınız siz karı-koca Allah bir ömür ayırmasın.

    YanıtlaSil
  2. Maşşşaaallaaaaaaaaaaah kuşum :)) Ben de yakında aşkımı bloguma kadar taşıyacağım gibi görünüyor lakin çok insan var böyle güzel mutlulukları paylaşınca kıskanan hasetinden kuduran kötü gözle bakan biliyosun sen de :// Öperim canım .

    www.naslii.com

    YanıtlaSil
  3. maaşallah maaşallah :D çok garip kelebek uçup gitmemiş :D

    YanıtlaSil
  4. mutlu bir bayram geçir ...sevgiyle ,huzurlu kal..şapşin çok şirin ..

    YanıtlaSil
  5. senin bloguna girince çikamiyorum saatlerce takilip kaliyorum ya, çok keyifli :D çok sirin olmus o biyik hehe :))) Allah tez kavusturur insallah japon baligina ^_^ belçikadan sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  6. Maşallah maşallah. Mutluluğunuz daim olsuun, Bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. amanin maşallaahhhh 40 kere maşallah efenim...şapşin çok şapşi bir o kadar da şirin eneeemm...sizin ve tüm ailenizin bayramı kutlu olsun ki...

    YanıtlaSil
  8. Fotoğrafı ilk görünce "Aaa Yoshi Türk olmuş." demek geldi içimden. :D

    YanıtlaSil
  9. Maşallah. :))
    Siz çok güzel bir çiftsiniz ya. Seviyorum sizi. :))

    YanıtlaSil
  10. anlaşabiliyor olmanız ne kadar güzel.mutluluğunuz hep daim olsun.

    YanıtlaSil
  11. Canim bu resme bayildim ya :D Mario gibi cikmis :)) Hakikatten cok iyi denk gelmis kelebek de :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül