18 Ağustos 2012 Cumartesi

Antalya Buluşması 2



Antalya Buluşması yazısı için buraya tık tık



Olaylı Antalya buluşmasında tanıştığımız Didem ve Yasemin ile perşembe günü sahaflara gitmek üzere sözleşmiştik.İlk buluşma sonrasında Gülcan ve Funda bana mesaj atmışlardı.Daha buradaysan buluşmak isteriz diye.
Sahaflara gideceğimiz için oraya yakn bir yerde buluşma düzenledim.Bu sefer yeri ben belirledim :) Selekler Çarşısında 4te buluştuk.
Çok keyifli bir sohbet oldu bizim için umarım onlar için de güzel geçmiştir.Sohbetimizden sonra biz sahaflara doğru yol aldık.Antalya'nın havasında klimasız kitapçılar bizi ne kadar zorladı tahmin edebilirsiniz.Bir de üzerine bilinçsiz satıcılar derken sinir oldum ben.Sorduğum kitaplara gülerek saçma cevaplar veren satıcı yüzünden bütün keyfim kaçtı.
Sonrasında hepimiz vedalaştık.

Teşekkür ederim herkese güzel bir gün oldu.

İlk buluşmaya gelen Çiğdem o günden sonra acil bir ameliyat olmuş.Çok büyük geçmiş olsun Çiğdem!

Ve benim için günün sürprizini Didem yaptı.

2 sene önce ona yollamış olduğum kartı da getirdi buluşmaya :) Çok garip bir duyguymuş.Bu kartı çok beğenerek almıştım ve yollamaya kıyamıyordum.Ama Didem'e yollamışım :) Kartımı güzelce sakladığı için kıymet veren yere yollamışım :) Doğru seçim yani :)

Didem'in 2 sene önce yazdığı kart yazısı için buraya tık tık


Ve buluşmaya katılan arkadaşların blogları

Didem'in bloğu için buraya tık tık

Yasemin'in blog adresi hazır ama henüz yazmıyor sanırım bende sayfa açılmadı.Buraya tık tık
Yasemin`in tumblr`i icin buraya tik tik

Gülcan'ın bloğu için buraya tık tık

Funda'nın adresini bulamadım bana linki yolladığında düzeltirim burayı 

Funda`nin blogu icin buraya tik tik

Tekrar teşekkür ederim herkese :)

Sırada İzmir var.

Bir sonraki yazıda yazar fikrinizi alırım :)


6 yorum:

  1. Bende Antalya'daydım ve gelmeyi aşırı iştemiştim.Ama 17 yaşında olduğum için ayak uyduramam diye çekinmiştim. :) Bence selekler çarşısında öyle yerler var ki hiç bir yerde bulunmaz keşke oraları size gösterebilseydim.

    YanıtlaSil
  2. Onca deniz kenarı mekan varken Selekler'de ne demeye buluştunuz ki? Karşıda Falezlerin üstünde şahane bir çay bahçesi vardı halbuki.
    Neyse keyifli geçmiş ya yer önemli değil, keşke ben de olsaydım.
    İyi bayramlar canım, sana ve ailene...

    Leylak Dalı

    YanıtlaSil
  3. Sahaf mıııı?
    Var mı ganimetler?

    YanıtlaSil
  4. AAAA ne güzel izmir buluşmasında seni görmek çok güzel olur :)

    YanıtlaSil
  5. İstanbul'a gel, taksimin arka sokaklarında kitapçılarda gezelim istedm :) kıskandım.

    YanıtlaSil
  6. İzmir buluşmasında umarım Kuşadası'nda olurum da kolayca gelebilirim. Balıkesir'den zor çünkü gelmem. Ne zamana düşünüyorsunuz peki İzmir buluşmasını?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül