17 Temmuz 2012 Salı

Belki Bir Fikir Verir


Bloğu bir süredir takip edenler kitap okumanın benim için önemli olduğunu bilirler.Bu sebeple çok mail alıyorum nasıl daha fazla kitap okurum gibi.
En önemli şey her daim elinizin altında bir kitabın olmasıdır.Böylece oluşan en ufacık boşlukta bunu kitap okuyarak değerlendirebilirsiniz.

Malum şuanda Türkiye'deyim ve kendime oranla fazla okuyamıyorum.Bunun ilk sebebi ailemle veya ortam ile daha verimli zaman geçirmek.Yani kendimi kitap okumak için hiçbir şeyden kısıtlamıyorum.Bir de sıcak havanın da olumsuz etkisi var.

Ama tabi ki kitap okumadan yaşayamam ben.En azından 1 sayfa okurum.Ömrümde 1 sayfa dahi okumadığım olmamıştır diye düşünüyorum.

Neyse 1 haftadır bir metod uyguluyorum belki size de fikir verir.

Günü dilediğimce boş geçiriyorum.Sonra gece uyumadan önce yani yatağa gitmeden önce evdeki en büyük bardağa buz gibi su dolduruyorum.Sonra kitabımı alıp suyumu yudum yudum içiyorum.Böylece biraz dahi olsa kitabımı okumuş oluyorum.Bunu yatakta yapsam uyurum bu yüzden koltukta ya da sandalyede olmak önemli.
En azından ben tatil psikolojisi ile gözlerimi açamaz hale gelene kadar oturuyorum :)

Yani fikir budur.Uyumadan önce 1 bardak su ve 1 kitap :)

uygularım ben bunu diyenler?


edit:Bu arada kitap D&R'ın Can yayınları ile yapmakta olduğu kampanyadan aldım.5 lira ve çok akıcı.Denk gelirseniz tavisye ederim.

7 yorum:

  1. Ben bir şişe buzlanmış su alıyorum ama yatay vaziyette yapıyorum dediğini:) Ya su bitene kadar ya da ılıyana kadar okuyorum:) Su soğuk olunca uykumda gelmiyor.1 lt lik cam şişede hazırlıyorum suyumu:)) Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. :)
    deneyeceğim..
    sevgiler,
    zeynep..

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir. :) Benim pek ihtiyacım olmuyor gerçi ama (servis beklerken, serviste, öğle arasında, işten çıkmadan, tekrar serviste okuma imkanım olduğu için) denersem bol buzlu yapayım ki suyu yavaş yavaş içip daha fazla okuyayım. not: buzlu su içemem de :)

    YanıtlaSil
  4. Serrosecum bu kitabı okuyup bitirdin mi? Bende indirimden almıştım bu kitabı ama henüz okumadım okuduysan yorumunu yazar mısın:))

    Not: Uyumadan su içeme olayı hiç bana göre değil:)))

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  5. 1 br su ve kitap =)
    tuttum ben bu fikri ;)
    D&R yakınımda yok ama bir yerlerde denk gelirsem kesinlikle alıcam Can yayınlarından

    YanıtlaSil
  6. Ben yatağımda okuyorum her akşam :) en az yarım saat olmak üzere kitap okumadan yatmam, bide işe gidip gelirken metrobüste şansım yaver gider de oturursam hiç affetmem okurum :D

    YanıtlaSil
  7. Ben de bunu ayran ile yapıyorum,harika oluyor :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül