25 Mayıs 2012 Cuma

Teşekkür Ederim


Çok teşekkür ederim.
Yeni işimi tebrik eden,
yanımda olan
herkese çok teşekkür ederim.

Başkalarının mutluluğu ile mutlu olabilen insanların varlığı beni çok mutlu ediyor.
Ama benim mutluluğumla mutlu olanların tabi ki benim için yeri ayrı.

Mailleriniz,mesajlarınız,yorumlarınız ve twitleriniz ile bu dünyayı daha güvenli bir yermiş gibi hissettiriyorsunuz bana.

Orada olduğunuzu bilmek çok güzel.

Gerçekten çok teşekkür ederim.
Benim için dilediğiniz dileklerin daha güzelleri sizin olsun inşallah!


9 yorum:

  1. çok içtensin sen.:) bloğunu okumaya başladığımdan beri sanki çok yakından tanıdığım bir arkadaşımmışsın gibi geliyorsun.yeni işinde başarılar dilerim güzel insan.

    YanıtlaSil
  2. canımmmm
    çok sevindim gerçekten de döpiyesli fotoğrafını merak ettim şimdi :)))
    eminim ciddi bir iş kadını görüntüsüne bürünmüşsündür
    tebrik ediyorum
    çok başarılı olacağına eminim
    yeni işinde başarılar diliyorum
    öptüm snei

    YanıtlaSil
  3. geçen günkü krakerler bunlaaaar :)
    evet, ne demiştik hayırlısıysa olsun... demek ki ilk önce bu işe sahip olman gerekiyormuş yeni evinize taşınmadan önce... belki bu referans sayesinde yeni evinize taşınınca da başka işler çıkacak karşına... :)) takım da jilet gibiymiş yalnız ;)

    YanıtlaSil
  4. İnşallah keyifli ve güzel tecrübelerle dolu bir iş olur sizin için :)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler canim! ne guzel bu boyle! :) bak her serde vardir bir hayir diye bosuna dememisler :)

    YanıtlaSil
  6. Gezinirken rastladıgım ve yeni haberdar oldugum yeni işin adına tebrikler ederim :)
    Herşey paylaşınca güzel diye düşünenlerdenim...
    Sevgiler
    www.endininmutfagi.com
    Ben de beklerimmm

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı ve uğurlu olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Canım çok çok tebrik ederim, valla senden iyisini bulamazlardı çünkü sen bu güler yüzün ve yardımseverliğinde çok iyi bi öğretmen olursun, eminim.. Öperim çok ..

    YanıtlaSil
  9. Yeni iş yeni başlangıçlar.Umarım hep mutlu olursun:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül