2 Nisan 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #45

Bakalım benim için nasıl geçmiş geçen hafta
*bol fotoğraf

Haftaya çok güzel bir sürpriz ile başladım.İnstagram sayesinde tanıdığım sevgili Fotografikhatiralar bana çok güzel bir paket yollamış.Çok mutlu oldum bir kere daha buradan teşekkür ediyorum.
Bloğu için buraya tık tık

İnstagram'da Nagoya etiketlerinde gezinirken yukarıdaki eli gördüm ve hemen not aldım.Toganji tapınağıymış burası.Öğrendikten sonraki ilk Nagoya ziyaretimizde gidip gördük :)
 Daha sonra detaylıca yazacağım Toganji tapınağını bu da Buda heykeli :)
 Nagoya demek bizim için arkadaşlarla bir arada olmak,medeniyete dönmek gibi bir şey.Hub Japonya'da birçok şehirde bulunan İngiliz pub'ı.Bizim de favori mekanlarımızdandır.
Normalde Nagoya'ya gideceğimiz zaman bir arkadaş ile sözleşir,buluşurduk.Bu sefer Yoshi kimseye haber vermeyeceğim Facebook'tan yazacağım gelen gelir dedi ve çok güzel bir gecenin mimari olmuş oldu.
 Tomomi Yoshi'nin eski arkadaşlarından,benim de geldiğim günden beri tanıdığım biri.facebook duvarında görüp gelenlerden :)

Bu da Tomomi'nin telefonundan çekilmiş bir poz.Yoshi'nin ortaokul arkadaşları Shun ve Kazuya.Shun'un konserini yazmıştım blogda,Kazuya'nın da düğünü yazılı :)

Götürdüğüm onca mojitodan sonra bu haldeydim.Uzun zamandır çakırkeyf olmamıştım.Özlemişim arkadaşlarla bir arada olmayı.

Ertesi sabah kendimizi hemen alışveriş merkezine attık.Çünkü açlıktan ölmek üzereydik.Malum yeni evde hiç eşya yok.Bu arada Nagoya'ya gittikçe yeni evde kalıyoruz biz.Japon odasına Japon usulü yatak(yer yatağı) aldık.
Neyse Yoshi kahvaltısını Mega Kebab'tan yaptı.Ben sevmiyorum Japonya'da Türk yemeği yemeği.Gerçeğini bildiğim için :)
Yemeğimizi yedikten sonra aile ziyareti yaptık.Kayınvalidem pul sevdiğimi bildiği için postaneye yolu düştükçe bana setler alıyor.Bunlar bu sefer payıma düşenler oldu.
Şanslı gelin Serrose :)Maşallah alayım.

Eve geldiğimizde bir zarf beni bekliyordu.Ocak ayında Masking tape Facebook sayfasında bir anket doldurmuştuk.(Japonca) Anketi dolduranlardan şanslı kişilere özel üretim,satılmayan bir masking tape yollayacaklarını söylemişlerdi.2 ay beklemenin sonunda kavuştuk.Kıyamıyorum kullanmaya.
 Lamy güneşi :) Daha alınacak renkler var :) Bu arada bu yılın rengi belli oldu.Nisan ortasında çıkacakmış.Green Apple oldu bu senenin rengi.
 Yoshi'yi beklerken biz böyle oluyoruz genelde.
 4,5 yılın sonunda bunu da gördüm ya oh çok şükür.Japonya'da Burn satılmaya başlandı.Darısı diğer sevdiklerimin başına.
 Türk restoranındaki çekimden sonra Shizuoka'ya gittik.Ve tabi ki medeniyette Starbucks'a attık kendimizi.
 Bu fotoğrafı da Suzuya koleksiyon mağazasında çekmiştim.
 O gün yollarda akşamı ettiğimiz için kendimizi Jolly Pasta'ya attık.Eve gidip yemek yapacak hal ikimizde de yoktu.
 Japonya'da yediğim en lezzetli pizza Jolly Pasta'da bence.
 Üzerine bir tiramisu iyi gitti açıkçası :)
 İpad'i aldığımdan beri kılıf arıyordum.Malesef sıkıcı siyahlardan başka bir şey bulamamıştık.Ta ki Amazon'da bu güzeli görene kadar.Fotoğrafta biraz daha mavi görünüyordu ama buz mavisi geldi.Olsun çok sevdim ki ben onu :)

Ve yeni kitaba başladım.Güzel okunur inşallah.

İşte böyle geçti benim bir haftam

Güzel ve keyifli bir hafta diliyorum hepimiz için

Daha fazla fotoğraf için Tumblr'e buyrun.

1. Canım,
    Hepsi sembolik şeyler :)
    Sen bilsenki kızıma Yeni Yılda okuluna gönderdiğin kartta alınca ne kadar mutlu olduğunu... öperim seni....

2. Canım,
    Hepsi sembolik şeyler :)
    Sevgi ve ışıkla kal...

*öncekini eskı adresımle yazmısım onu yayınlama istersen:)

3. Bayılıyorum instagram ile pazartesi yazılarına :) Keyifle okudum Serrose'cum, maşallahını da unutmuyorum, maaaaşaalllaaaah :)

4. Her zaman yorum yazamasam da her paylaşımını keyifle ve heyecanla takip ediyorum, bilmeni istedim:)
    Sevgilerimle.

5. Kendimde olmasını istediğim iyiliği sizlere de diliyorum.Mutlu sağlıklı bol kahkahalı aşk dolu bir hafta, bir ay ,bir ömrünüz olsun inşallah :) Fotoğraflar çok eğlenceli :) Her ne yapıyorsanız kolay gelsin :)

6. Canım, her zaman yorum yazamasam da takipteyim =)
    Ayfer Tunç, muhteşem bir romandır, sıkılmayacağından eminim...
    İyi okumalar :)

7. Görseller harika.Gitmesem de oraları görmüş kadar oluyorum :)Bloğumda senin için bir ödül var,umarım beğenirsin ve o pizza muhteşem görünüyor :)

8. Selam. Blogunu cok severek takip ediyorum. Seni cok takdir ediyorum ve kiskaniyorun Japonyadaki hayatini. Cok gitmek istedigim ulkelerden biri ve insanlarinin mantigina ve yasam tarzina vede yemeklerine cok ilgi duyuyorum.Japon baligin bir yarisma yapmisti, sonucunu dört gözle bekliyorum tabu. Insallah ben yenerim telefonu. Hoscakal /Senay

9. Sayen de biz de seninle gezmiş kadar oluyoruz.
    Kitabın nasıl bittiğini anlamayacaksın bile, beğeneceksin diye düşünüyorum, ben çok beğenmiştim.
    Ayfer Tunç'la yeni tanışıp iki kitabını okudum bitirdim.
    Sevgiler...

10. Oh oh geçen hafta bol bol gezilmiş, eğlenilmiş ve yemekler yenilmiş :) Her haftanız böyle geçsin ablam :)

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır