19 Mart 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #43

 Düşünce Gücü ile tedavi aslında bir oturuşta bitebilecek bir kitap ama ben yavaş yavaş okumayı seçenlerdenim.Birkaç sayfa arası günler olabiliyor bazen.Okunması kolay ama uygulaması zor olan kitaplardan.
 Geçenlerde markette çilekli latte görüp almıştım.Evde pasta da olunca keyif yapayım dedim :) Çilekli latteme  çilekli kaşığım yakışır dedim.Nasıl olmuş?Bu arada tadını hiç sevmedim.Sıcak çilekli süt taklidi yapan bir şeye benziyordu tadı.
 Bu da bir başka okuma hali.Sinek Isırıklarının Müellifi bitmek üzere.Hem bitsin hem de bitmesin istiyorum bakalım neler olacak :)


 Geçenlerde Loft'a gittik Yoshi ile bunlar benim payıma düşenler.
 Bazı izlediğim filmleri tekrar tekrar izlemeyi seviyorum.Bir Geyia'nın Anıları onlardan biri.
Ve iPad ile dün kavuştuk.Oh kocaman kocaman gazete,blog okuması zevkli oluyormuş.Tavsiye uygulama alabilirim.



İşte böyle geçmiş bir hafta.
Daha fazla fotoğraf için buraya tık tık 
Keyifli bir hafta diliyorum herkes için :)










Not:Ebay alışverişlerimde satıcıları soranlar oldu.


Kaset-Baykuş-Game boy kılıfını bu satıcıdan

Nail Art Display'i ise bu satıcıdan  aldım

İyi alışverişler

18 yorum:

  1. uyku öncesi yetişti post bana :)
    kullanmıyorsan draw something... sarıyor insanı (:

    YanıtlaSil
  2. O rulo pastalar çok güzel göründü gözüme. ^^

    İpad'ini güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Puffin free app ini indirirsen Flash player oynatabilirsin,cünkü ipad te bazi videoalar acilmiyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. oooo ipad süper güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan ipadini :)
    Düşünce gücü ile ilgili kitapları biraz yayarak okumak daha verimli oluyor bence, daha iyi sindiriyorsun diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İpad ini güle güle kullan :) yalnız kitap okurken sürekli bir şeyler yiyorsun :) Pastalar göz alıcı :)

    YanıtlaSil
  7. İpad'ini güle güle kullan ablacım :)
    şu çilekli kaşığını da çok seviyorumm :)

    YanıtlaSil
  8. Bir Geyşa'nın Anılar'ı nasıldı? Ben de kitabı var ama bir türlü ilerleyemedim. :/

    YanıtlaSil
  9. Kitap ve icecekler harika bir 2 li bence :)) bende iPad aldım hatta su ana ondan yazıyorum ama yazmakta bazen zorlandığım oluyor banda beklerim bubenimdefterim.blogspo.com

    YanıtlaSil
  10. Bir Geyia'nın Anıları'nı izlemedim ben. Nasıl film, güzel mi?

    Bu arada Barış Bıçakçı'nın kitabı hakkında post yapacak mısın? Bu ara çok tavsiye alıyorum da oku diye. Tereddütlüyüm nedense. Senin yorumunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. yaşayabildiğimiz tek an , bu an...

    şu anda bununla karşılaşmamın bir anlamı olmalı... ;)

    YanıtlaSil
  12. İpad'ini güle güle kullan,darısı başıma :) pastalara ve o çilekli kaşığa bittim :))

    YanıtlaSil
  13. "Sinek Isırıklarının Müellifi" nasil bir kitap biraz konusu hakkinda ipucu verir misin :) iPadinizi ve yeni kırtasiyelerinizi güle güle kullaninnn :):)

    YanıtlaSil
  14. ipad de hangi appleri kunlandigin hakkinda bi blog yaparsan hatta bence video daha iyi super olur ... nail art dsplay wheel icin verdigin link icin saol hemen bende order yaptim ...bayadair benimde almak istedigim biseydi ...

    YanıtlaSil
  15. nail art display linki icin cok saol benimde uzun zamandir almak istedigim biseydi hemen order yaptim..

    YanıtlaSil
  16. Hemen nail-artı aldımm :D ayrıca yorum sorununu hallettiğin için teşekkür ederim artık takip edebiliyorum yorumları çok mutlu oldum :D

    YanıtlaSil
  17. teknoloji ülkesinde ipadlar yada diger elektronikler pahallimi ucuzmu? icimi dökmek istedim adli basliktaki kisi olmak istemem ama cidden cok merak ettim.ona göre geliyorum oraya diyomusum :))

    YanıtlaSil
  18. Allahım o pasta sanırım muzlu çook canım çekti :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül