21 Şubat 2012 Salı

Hamanako Gölü



Dün uzun bir aradan sonra biraz arabayla gezdik.İstikamet Hamanako gölüydü.Bu gölün üzerinden defalarca geçmiş olmamıza rağmen çevresini gezip,görmeye fırsatımız olmamıştı.Şu ortada duran yapıyı ilk defa yaşadığım şehre gelirken görmüş ve buraya gitmek istiyorum demiştim.Yukarıda görülen köprü bizim Nagoya'ya giderken kullandığımız yol.Yani onlarca kere gördüm bu yapıyı.
 Bu yapının adı TORİİ Şintoizm tapınaklarının ana giriş kapısı.Yoshi'nin anlattığına göre bu yapını yakınlarında Şintoizm tapınağı bulunduğu halde din ile alakası yokmuş.Yerel halk gölü daha çekici hala getirebilmek için torii inşa edilmesini talep etmiş belediyeden.Belediye torii inşa etmek dini işlere karışmak gibi olduğundan belediyeden bütçe veremeyeceğini açıklamış.Ve eklemiş eğer şeklini biraz değiştirirsek belediye bunu karşılar.Ve kabul edilmiş toriiye benzer bir torii yapmışlar :)
Ben farkı nedir anlamadım açıkçası.Blogda daha önce Sakuragaike tapınağının toriisini paylaşmıştım.Karşılaştrmak isterseniz buraya tık tık.

Güneş olmasına rağmen hava çok soğuktu.Gittik,fotoğrafladık,biraz yürüyüş yaptık artık döneceğiz sanırken.Hadi yürü sana sürprizim var dedi Yoshi.
Ama ama çok soğuk dediysem de beklediğimize değecek dedi.Ben önce ne olduğunu anlamasam da sonra hemen anladım.
Güneşin batışını fotoğraflayacaktık iyi de daha 1,30 saat vardı.
1 saat arabada dinlendik.

Veeeee

Güneşin batışını an be an görüntüledik.Ellerimiz,yüzümüz dondu ama alttaki fotoğraf için kesinlikle değdi.

Canım kocamın ellerine sağlık.Bayıldım ben bu fotoğrafa.
 Sonra güneş gitti ve biz de evimize doğru yola çıktık.





10 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel olmuş. Özellikle gün batımında çektiklerinize baka baka doyamadım. Kocaman bastırıp duvara asılmalık ve ne zaman huzur aransa bakılmalık kıvamda :).

    Stop motion tekniğini ben de çok seviyorum. Ki videonu da çok başarılı ve şirin buldum. ^^

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar çok güzel gerçekten. Ellerinize sağlık. tumblr da anı defteri yaptığınızı gördüm. onun adı tam olarak scrapbooking mi oluyor? Sayenizde ben de merak sardım :)

    YanıtlaSil
  3. Göl deniz gibi. :D
    Toriinin ortasında güneş olan fotoğraf harika! Aslında bütün fotoğraflar harika. :D
    Çook güzel bir gün geçirmişsiniz, çok kıskandım. :P

    YanıtlaSil
  4. Fotoğraflar yine çok güzel çıkmış ve o Torii'yi bende yakından görmek istedim çok ya :) ve her zaman ki gibi çok eğlenmişsiniz anlaşılan , doğrusu sizi fazlasıyla kıskanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Müthiş bir fotoğraf, kesinlikle soğukta beklemeye değmiş:)

    YanıtlaSil
  6. batan güneş fotoları çok güzel olmuş özelliklede torinin tam ortasına gelen güneş fotosu harika.çerçeveletip asmak lazım sergül.beklediğine değmiş gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Videoya bayıldım, fotoğraflara da. :))

    YanıtlaSil
  8. Japonya'da günbatımı muhteşem :) Sanırım bulunduğu enlem itibariyle güneş bu kadar kızıl oluyor...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül