20 Ocak 2012 Cuma

Keşke



Bir yere gitmek istiyorum
ama 
nereye bilmiyorum.
İçim sıkılıyor
Sanki kalbimin üzerine bir fil oturmuş gibi.
Durduk yere sıkıldığım için de kızıyorum kendime.
Bütün suçu kapalı gökyüzüne atıyorum.
Gözlerimi kapatıp hayaller kuruyorum.
Ben beklemeyi sevmiyorum.
Belirsizliği sevmiyorum.
Kontrol edemediğim durumları sevmiyorum.
Belirsizliğin verdiği çaresizlik hissi beni hasta ediyor.
Bu terk edilmiş şehirde yapabileceğim her şeyi yaptım gibime geliyor.
Gidilecek yer,yapılacak iş kalmadı sanki.
Bir an önce hayırlısı ile çıksa şu tayinimiz keşke.


9 yorum:

  1. benim fil otursa iyi, dans ediyor. belirsiz gunler herkes icin cok sıkıcı... umarim cabuk gecer.

    YanıtlaSil
  2. Sınırlara takılıp kalmanın,o kıstırılmışlık hissinin ne demek olduğunu çok iyi bilirim.Yüzümü gök yüzüne çevirip o özgürlük hissinin içime dolmasını beklediğim çok olur ve sanırım uzun sürede bu duygularla dolacağım.

    Umarım en kısa sürede dilediğiniz yere çıkar tayininiz.

    YanıtlaSil
  3. Eğer için sadece o şehir yüzünden sıkılıyorsa o hallolur. Ama unutma ki sorun içinde bir yerlerdeyse içini bırakıp gidemezsin hiç bir yere.

    YanıtlaSil
  4. Canım blogunu yeni gördüm kaç gündür okuyorum.Hepimize olur bazen öyle iyi şeyler düşün hakkınızda hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar sadece Provence hayali kuruyorum. Hani "ömrünün sonu geldi, 1 ayın var" deseler tek istediğim orada bir evde huzur dolu günler geçirmek. Lavantaları koklaya koklaya...
    Sevi

    YanıtlaSil
  6. bu makinana bayılıyorum çok tatlı burda arıyorum sürekli ama yok Türkiye'de..

    YanıtlaSil
  7. inşallah çıkar canım.sıkma canını.herşey gönlünce olsun ...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar seninle aynı hisleri bende paylaşıyorum.. az önce habertürk'te kendisiyle yapılan röportajda dedi Müjdat Gezen "insan bir günlük güneş gibi.. sabah doğuyor, akşam batıyor.. Neler yaşayacağımızı,ne kadar yaşayacağımızı bilmeden geçiyor zaman. umutlar,dilekler,hayaller biriktiriyoruz her doğan günde. Malesef sen sevmesen de kontrol edemediğimiz, katlanmak zorunda kaldığımız yada zorunda bırakıldığımız olaylar oluyor. Çevresel ve dünyasal olaylar hariç boşver demeye çalışıyorum. O an için başka birşeyle geçiştirmeye çalışıyorum. benden daha iyi konumda olanlar yerine, benden daha kötü durumda olabilecek insanları durumları düşünüp şükredip yaşamaya çalışıyorum. Biliyorum biraz karmakarışık yazdım ama işte elimden öylece döküldü bunlar. Sorun kapalı havalarda, kışın depresyonlar artıyor :) sen sıkma tatlı canını, olucağına varır herşey. Klişe; sen kötüsünü umut et de iyisi çıkarsa süpriz olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Bu durumlar için yaptığım bir dua var. Birazda olsa içimi rahatlatır. "Allahım ya gönlümdekini hakkımda hayırlı eyle, ya da hakkımda hayırlısına gönlünü razı eyle". Umarım gönlünüzdeki hakkınızda hayırlısıdır.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül