19 Ocak 2012 Perşembe

Bugün Böyle




Sizi 'çok iyi' tanıdığını sanan insanlar genelde sizi 'en çok' kıranlar oluyor.

Bir kitapta okumuştum.Ölüm anında kendine en yabancı kişi kendinizmişsiniz.
Yani bir ömür boyu kendinizi bile 'çok iyi' tanıyamazken anları paylaştığınız insanların uzmanı nasıl olabilirsiniz ki?
Üstelik ben seni iyi tanıyorum bu yüzden sana her şeyi söyleyebilirim,hakkında her kanıya varabilirimleri sevmiyorum.

Mümkünse beni kimse 'çok iyi' tanımasın.Sürekli tanımaya çalışsın.
Hayat böyle daha güzel sanırım.

Bu yüzden Yoshi'yi çok seviyorum.Her saniye yeniden tanışıyoruz.Size de tavsiye ederim.
İnanın huzuru bulacaksınız.

*fotoğraf bugünden yazı ise 26 yılın birikmişlerinden.

9 yorum:

  1. bugünün fotosunu da 26 yılın birikmişini de çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu kısa bir süre önce instagram sayesinde buldum.Ve çook beğendim,tam benlik. Kitap,kırtasiye,kozmetik vb. şeylere bayılırım,bu blog da bunların olması beğenmeme büyük etken ancak onun haricinde de sizi kendime yakın hissettim sanırım bunu biraz da videolar sağladı.Naif bir ses tonunuz var.Sanki daha önce tanıyormuşum gibi hissettirdi bana.
    Bu yazıya yorum yapmadan geçemedim.Keşke herkes birbirini tanımaya çalışsa eğer öyle olsa beklentiler düşük tutulacağı için hayal kırıklıkları da az olacaktır.Bu devirde insan evladını tanıyamıyor iken kim kimi çok iyi tanıyabilir ki.

    YanıtlaSil
  3. Can ile en sevdiğimiz şiir :

    Seni bulmadan önce aramak isterim
    Seni sevmeden önce anlamak isterim
    Seni bir ömür boyu bitirmek değil
    Sana hep yeniden başlamak isterim..
    Ö.Asaf

    YanıtlaSil
  4. Aynı düşünceleri paylaşıyorum seninle. Ben daha kendimi tanımazken birinin çıkıp hakkımda atıp tutması çok sinir ediyor beni. Ya da sen böyle yapmazdın, bunu sevmezdin, çok değiştin gibi cümleler de saçma geliyor...

    YanıtlaSil
  5. Ölüm anında kendine en yabancı kişi kendimiziz demek...ne yanlız ne çaresiz bir an öyleyse...çaresizlik insan doğasına ne kadar aykırı oysa...akşam akşam çöktüm resmen galiba bugün çok duygusalım.

    YanıtlaSil
  6. kendine en yabancı kişi kendin demek.Bitanesin...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel söylemişsin kimse beni tanımasın..Tanışıklık arttıkça, özensizlik de artıyor sanki..

    Hep tanımaya çalışır olmak en güzeli :))

    YanıtlaSil
  8. doğru...
    cidden çok doğru.

    YanıtlaSil
  9. Lale ablacim
    Tesekkur ederim :)

    Aydinlik Bahce
    Hosgeldin bloguma :)Tesekkur ederim begenmene sevindim :)
    Dedigim gibi ben seni iyi taniyorum bu yuzden hakkinda her kaniya varabilirimcileri sevmiyorum.Once kendini tanimali insan gerisi kolay bence ;)

    Handan
    Bildigim bir siirdi hatirlattigin icin tesekkur ederim :) Guzel geldi

    Lalis
    Daha da gicik oldugum bir sey var onu da yazayim bir gun.Ben olsaydim kil oluyorum cumleye boyle baslayanlara.

    Adsiz
    Bence bu caresizlik degil.Ne kadar mukemmel ve sinirsiz yaratildigimizin gostergesi.Verilen omru kendimizi tanimak icin harcamaliyiz belki de bu vurgunlanmak istenmistir.

    Merve Yildiz
    Tesekkur ederim :)

    bozbek
    Evet tanimislik gereksiz bir ozguveni getiriyor yaninda.
    Keske becerebilsek degil mi her daim tanimaya calisir olmayi.

    Sed
    tesekkur ederim canim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül