7 Aralık 2011 Çarşamba

Mino'nun Siyah Gülü


Her şey Dersaadet'in bu yazısı ile başladı.Neden bilmiyorum ama beni en çok etkileyen kitap tanıtımı yazısı oldu.Yorum olarak da yazmıştım kitapçıya koşmak istedim diye.Bu yorumumu gören Leylak Dalı ablacım bana kitabı hediye etti.Kitabın bana ulaşmasını dört gözle bekledim.
Çok sevdiğim kitaplarda yaptığım gibi +/3 ünü bir çırpıda okuyup son sayfaları yavaş yavaş okudum.Bitmesin istedim.
Son satırı okuduğumda gözümde bir damla yaş vardı.


Okuduğum kitapların son sayfasına tarihi,saati ve bana hissettirdiğini yazarım birkaç cümle ile bu kitaba şunları yazmışım.

*Tüylerim diken diken
gözümün ucunda bir damla
hani gecenin bir yarısı olmasa
hani kocam yanıbaşımda uyumasa
basacağım çığlığı
İyi ki okudum seni
Mino'nun Siyah Gülü
Münevver'i tanımak istedim
Münevver'in fırçası olmak istedim.
01:36 5 aralık 2011


Kitabı bana duyuran Dersaadet ve ulaştıran Leylak dalı ablacım çok çok çok teşekkür ediyorum size.
Kitap tavsiye ve hediye edenleriniz bol olsun :)


13 yorum:

  1. kitap listemde olupda almadığım 2.alışverişime sakladığım bir kitap..çok merak ettim keşke alsaydım dedim :(

    YanıtlaSil
  2. Son üç aydır Hüsnü Arkan Hoşgeldin şarkısına takık biri olarak elimde olmasına rağmen hala okuyamadığım kitaptır. Saat ve tarihi bende yapıyorum ama hissettiklerimi yazmak hiç aklıma gelmemişti, teşekkürler fikir için :)

    YanıtlaSil
  3. Senin de canım senin de, kitap hediye edenin de, kitabın da bol olsun...

    YanıtlaSil
  4. birşeyi merak ettim sen ezginin günlüğü nü dinlermisin hüsnü arkan o hüsnü arkan mı ?

    YanıtlaSil
  5. Aaa bu blogda ben de varım:)) Biliyor musun, ben de nedenini bilmiyorum ama bu kitabın herkes tarafından okunuyor olması beni çok mutlu ediyor...

    YanıtlaSil
  6. husnu arkan'i o kadar cok severim ki belki 8-9 senedir onu dinlemedigim tek bir gunum gecmemistir diyebilirim. kisisel olarak da bir araya gelme firsatimiz ve ortak dostlarimiz oldugu icin kendimi sansli sayarim. harika bir sanatcidir her anlamda.

    YanıtlaSil
  7. Kitabı acayip şekilde merak ettim.Dersaadetin blogtaki yazısını ve senin yazını okuyarak tabii ki.Piyano eşliğindeki şarkı çok hüzünlü insanı alıp götürüyor doğrusu.
    Sözlere baksanız ya;
    Ben bu bahar çok değiştim anne
    Yüreğim durup durup rüzgarlanıyor.

    Beni de en çok burası etkiledi;
    Ah benim güzel abim, uzun abim, uçurum çiçeği abim
    Ah benim giden abim, türkülere, dağlara.

    Benimde 2 tane abim var upuzun allah onları başımızdan eksik etmesin :-((
    Sizde dinleyin ve bende kitabı hemen edineyim.Teşekkürler sergül.

    YanıtlaSil
  8. sen böyle yazınca bende de aynı his oluştu .kütüphanede vardır umarım :(

    YanıtlaSil
  9. ne tesadüf, birkaç saat evvel bu kitapla ilgili bi video izledim. bi kenara not etmiştim, şimdi karşıma burda da çıktı..
    evrenin mesajı mıdır nedir :)

    YanıtlaSil
  10. sevgili serrose,
    ben de gördüğümden bu yana okumak istiyordum bu kitabı, isteğimi artırdım. en yakın zamanda alıp okuyacağım;)
    kitapların son sayfasına yaptığın uygulamaya bayıldım!!! ben de yapacağım izninle;)

    YanıtlaSil
  11. Gul/inn
    bir daha ki alisverisinde hemen at sepete ;)

    Seda.
    rica ederim cok guzel oluyor ;)

    Leylak Dali
    Amin ablacim amin :)

    sessiz balik
    Evet ezginin gunlugu Husnu Arkan kulagima hos gelen her seyi dinlerim ben :)

    dersaadet
    aaa sen varsin :)
    Bazi kitaplar boyle etkiler birakir normaldir :)

    tuguna
    Aaa ne guzel bu satirlari yazabilen birini ben de tanimak isterdim.Sanslisin ;)

    suarya79
    rica ederim iyi okumalar ;)

    Nabrut
    umarim bulursun iyi okumalar ;)

    uyuz cadi
    sana mesaj var okumalisin bu kitabi demek ki :)

    ezgi
    en kisa zamandaalir okur ve begenirsin insallah ;)tabii ki yaz ;)izine ne gerek var ;)

    YanıtlaSil
  12. ben de verdiğin kitap tavsiyelerine ve notlarına dikkat edip onlar bir kenara not ediyorum en kısa sürede almak için. bu arada fotografta altta kalan patchwork gözümden kaçmadı. bizden birseyler...

    YanıtlaSil
  13. loststone
    Umarim dogru secimler olur senin icin de.Severek okursun.Okuduktan sonra da haber beklerim ama sevdim/sevmedim gibi :)
    Patchworku Japonya/Kobe Ikeadan aldim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül