18 Aralık 2011 Pazar

2012-12


Sevgili Greta'dan mim geldi.
Mim konusu:Yeni yıldan istediğimiz 12 isteği yazıyoruz.

2012 senden bunları istiyor ve bekliyorum

1-Her şeyin başı sağlık.Sevdiklerimle beraber sağlıklı bir yaşam diliyorum.
2-Güzel başlangıçlar istiyorum!Yoshi ile beraber yeni keşifler,yolculuklar istiyorum.
3-Japonca okuluna gitmek istiyorum.
4-Artık ehliyetimi almak istiyorum (bugüne kadar benim uyuşukluğumu kabul)
5-Beni yormayacak,üzmeyecek arkadaşlıklar istiyorum.
6-Zevkle çalışabileceğim bir iş istiyorum.
7-Bol kitap okuyabilmek ve bol kitap satın alabilmek istiyorum.
8-Türkiye'ye gelip özlem giderebilmek istiyorum.
9-Ailem bizi ziyarete gelsin istiyorum.
10-Yeni kalemler,defterler,mürekkepler,boyalar fena olmaz hani.
11-Bol bol yürüyüş yapıp,fotoğraf çekmek istiyorum.
12-Tüm sevdiklerim ve bizim için huzur diliyorum.


İşte böyle 2012 hazırlan gel :)

Dileyen herkes yapsın lütfen bu mimi :)

4 yorum:

  1. Umarım tüm dileklerin gerçek olur.Hatta 2012 dilediğinden fazlasını getirsin beraberinde :)

    YanıtlaSil
  2. 7. dileğin tam benlik :) tüm dileklerinin gerçekleşmesini diliyorum ben de sana :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Ankara'da pazar günü bitmek üzere.Oralarda çoktan bitmiştir.Pazar fotoğrafı yok galiba:)Neyse,iyi bir hafta ve mutlu bir 2012 diliyorum.
    Sevgiler...
    Berna

    YanıtlaSil
  4. tüm istek ve dileklerin gerçekleşir inşallah ..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül