20 Aralık 2011 Salı

2011'in en güzel 3 anısı


1- Şubat ayında gittiğimiz Filipinler gezimiz.Bu yılın başlarında yaşadığımız çok güzel bir yolculuktu.

Filipinler 1. gün yazısı için buraya 
              2.gün için buraya 
              3.gün için buraya 


2-Osaka universal stüdyolarında geçen 1 gün.Özellikle kapanıştaki konvoy beni çok duygulandırdı çocuk olmak vardı diye düşündüm.Yani bin kere daha gidip,görmek isterim.Sadece kapanışa gitsem bile yeter bana :)



3-12 haziranda Okan Bayülgen'e bir yazı yazmıştım bloğumda.Dikkate alıp cevap vermişti ve sonrasında Türkiye'ye tatile geldiğimizde buluşmuştuk.O gün kalp krizinden ölmediğime ben de Yoshi de inanamıyor.Kesinlikle bu yılın hatta hayatımın en güzel anılarından biriydi.
İlk videoda bizi biraz görebilirsiniz :)


2011 in benim için en kötü 2 anısı var.

ilki ailevi olduğu için pas geçiyorum.

2.si ile tabi ki 11 mart Japonya depremi,tsunami.Ve benim o anda İstanbul'da olmam.Yoshi'ye ulaşamadığım 3-4 saat ölüp ölüp dirilmek.Depremin yaşadığım bölgede olduğu bölgede sanmam falan filan.

Allah daha beterlerinden korusun herkesi.

2012 güzel şeyler bekliyorum senden :)

Sizin 3 güzel anınız nedir?

3 yorum:

  1. yaa okan bayülgenle görüştün ve daha yeni mi söylüyorsun :)))

    YanıtlaSil
  2. ya ben okan meselesini şimdi öğrendim. Bayılıyorum zaten entellektüelliğine okanın.. Sergül süpersin cidden. Çok da iyi bir insansın. Allah gönlüne göre versin canım...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül