20 Kasım 2011 Pazar

Pazar Fotoğrafı #31


Keyifli pazarlar herkese :)

7 yorum:

  1. Sana da. :)) Günün güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  2. Slm Sergul, gecenlerde blogunu yeni kesf ettim ve bir baktim... 1 Saat dalmisim yazilarina, seni, esini ve karameli tanidim ;-) Yani kisacasi cok keyif aldim. Sanada keyfli pazarlar... Cay suyum kaynamis ;-)
    Kib...

    YanıtlaSil
  3. süper bi fotoğraf bayıldım canım

    YanıtlaSil
  4. hadi anlat nereleri gezdin merak ediyorummm:)

    YanıtlaSil
  5. Aha Ejderha var kaçın.

    Müthiş yapmışlar. El işçiliği mi ve neden yapılmış?

    YanıtlaSil
  6. Ama bi de azıcık da olsa bişiler yazsaydın ):
    Nedir fotografdaki?

    YanıtlaSil
  7. yata yata pazar da geçti
    pazartesi postu bekliyoruz artık :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül