29 Kasım 2011 Salı

İstiyorum #1


Işın Karaca'yı ilk hangi şarkısıyla tanıdım hatırlamıyorum ama birçok şarkısı özeldir bende.
Yetinmeyi bilir misin?
Tutunamadım
Aşktan ne haber bunlardan bir kaçı.



Arabesk albümü çıkarmış bu da yetmemiş üzerine 2 'yi çıkarmış.Benim müzikte keskin sınırlarım yoktur.Kulağıma,moduma hoş gelen her şeyi dinlerim.Arabeski de severim ara ara canım çeker.Ferdi Tayfur da,Orhan Gencebay da,Ahmet Kaya da candır.

Neysem Işın Karaca'yı en son Beyaz Showda izledim.Doyamadım müziğine günlerdir dert bende derman sende.... diye dolanıyorum evde.

Türkiye'de bıraktığım Işın cdlerini Japonya'ya taşıma vakti gelmiş onu anladım.Bir de bu 2 cdyi en acilinden almalıyım.Eski kafalı yanım hala cd almakta ve buna bayılmakta.Her ne kadar genelde netten müzik dinlesem de indirmiyorum.Sevdiğim insanlara kötülük yapmak gibi geliyor.Hem sevdiğim birinin cdsini takıp bütün gün sadece onu dinlemek bana terapi gibi geliyor.Bir ara Japonya'da kimler benimle göstereyim size.
Ama şimdi Tanrım zamanı....
Haydi hep beraber...



İstiyorum serisinin ilk yazısı Işın Karaca'ya nasip oldu.Arkası tabii ki gelecek :)

3 yorum:

  1. valla ben de hep cd alıyorum, hiç dijital alışkanlığım yok:) kitabın da müziğin de basılı olanınıı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende cok severım kendılerını, özellıkle aşktan naber ...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül