8 Kasım 2011 Salı

Fotoğraf mevzusu


Ben bloğa eklediğim fotoğraflar için picnik.com'u kullanıyorum.Picnik com bir fotoğraf düzenleme sitesi.Dilerseniz ödeme yapıp daha fazla seçenekler kullanabilirsiniz.Ben 2 yıldır aboneyim ama çok fazla bir şey değişmiyor benim için yani ücretsiz kısmı da epey doyurucu.
Bloğa genelde fotoğrafları düzenleyip ekliyorum.Özünden çok değişsin istemiyorum zaten pek sevmiyorum öyle.
Mesela ilk fotoğraf hiç oynanmamış hali ile
 Bu fotoğrafta biraz oynanmış hali
Bu fotoğraf ise en çok oynanmış hali :) Nasıl değişiyor değil mi?

Bloğa eklediğim fotoğraflar çok farklı makinelerle çekilmiş fotoğraflar olduğu için kaliteleri farklı farklı.Yoshi ya da benim çektiğim fotoğraflar oluyor genelde.Alıntı yapmayı fazla sevmiyorum.Mümkün olduğunca yapmıyorum.
Her eklediğim fotoğraf üzerinde oynanmış değil mesela bu yazıda ki fotoğrafları olduğu gibi ekledim.

Vaktim olduğu zaman uğraşmayı seviyorum ama her zaman değil :)

Bizim profesyonel makinelerimiz var ama çok acemiyiz.Bir eğitim almamız şart ama ben japonca almak istemiyorum.Yoshi'nin de fazla vakti yok o yüzden bu istek hep askıda.
Yani bir süre daha acemi fotoğraflarla idare edeceksiniz :)




2 yorum:

  1. Fotoğrafçılık konusunda sana http://deviantart.com'u öneririm. Gerçekten güzel bir site. Profesyonel fotoğrafçılar falan da var, yardımcı oluyorlar. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben bu haliyle de beğeniyorum. :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül