14 Kasım 2011 Pazartesi

Babamın Bavulu


Bir çoğunuza şaşırtıcı gelecek ama bu benim okuduğum  ilk Orhan Pamuk kitabım.Benim Adım Kırmızı ve Kara  Kitap Türkiye'deki kitaplığımda var ama bir türlü elim gitmemiştir.Korsan olduklarını düşündüğüm için sanırım.

Orhan Pamuk ile tanışma kitabım bir anlamda onunla tanışma kitabım oldu.Nobel konuşmalarını topladığı bu kitapta kendinden ve kitaplarından bahsediyor.Bu da kafamdaki Orhan Pamuk imajını değiştirdi biraz.

Babasından kütüphane devralan insanlara hep özenirim.Ben o şanslılardan olmadım.Ama hayalim çocuğuma ya da çocuklarıma sağlam bir kütüphane bırakabilmektir.Hele şimdi Japonya'da yaşadığımı düşünürsek burada sağlan bir türkçe kütüphane umarım mutlu eder onları.
Kitapta yazar olmak konusu ana konu bence.Ve öyle güzel anlatmış ki zorluklarını ve kolaylıklarını imrendim.
Kendi yarattığın dünyanın yaratma sürecinden bahsetmiş.Okurken bir şeyler yazasım geldi.Belki bir gün ben de kitap hayalimi gerçek ederim.Olur mu olur :)

Altını bolca çizdiğim satırlar oldu bu kitapta.Merak ediyorsanız bir sayfası burada olacak :)Yani yeni bloğum Serrose ve kitap ta olacak.


1 yorum:

  1. Merhaba,

    Kitap okumayı benim gibi siz de çok seviyorsunuz. Kitap bloglarını takip etmekten ayrı bir zevk alıyorum. Bu blogu da keşfettiğim için öyle mutlu oldum ki... Yalnız ben birkaç kitap bitirdikten sonra bende kitaplara karşı bir soğukluk oluyor. Bir iki haftayı bulabilen bir soğukluk kimi zaman. Siz buna benzer bir durumla karşılaşıyor musunuz? Karşılaşıyorsanız, neler yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül