28 Eylül 2011 Çarşamba

Yediğim,İçtiğim #1


Bunca yıldır hep gezdiğim,gördüğümü paylaştım sizinle.Bundan sonra yediğim,içtiğimi de anlatacağım.Çünkü çok merak ediliyor.Her gün çiğ balık oh oh diye düşünlüyor :)Gelsin sushiler gitsin yosunlar tarzında bir yemek tarzımız yok :)

Serinin ilk yazısında hile yapıp Kyoto tatilimizde gittiğimiz Türk restoranının yemeklerini göstereceğim size.Sizin canınız çekmez ama ben yutkunup duruyorum şuanda.
İlk fotoğraf meze tabağı Japonya'da ilk defa humus yemiş ve bayılmış biriyim ben.Hahaha sen yıllarca yeme dünyanın öbür ucunda ye ilk defa ve sev sonra da hasret git:) Bir kere evde denedim beceremedim.Zaten zorla bulmuş olduğum tahinimsi şey de çöp oldu böylece :(

İkinci fotoğraf tavuk şişti sanırım :)

Hadi bakalım yeni seriye hoş geldiniz :)

9 yorum:

  1. Eee ben yutkundum simdi ekranin karsisinda gurbet ellerde o nolcak :) Saka bir yana, senin humus hikayesinin aynisini ben Kanada da yasadim, 25 sene TR de yeme sen, gel Kanada da Araplarin yaptigi humus taklidi seye bayil. Hayir isin ilginci Adana da has be has humusu yiyince begenmedim ya, yuh dedim kendime. Tabi ilk aldigin tadi seviyorsun ne kadar orta karar bisey olsa da :))
    Olcay

    YanıtlaSil
  2. serilere bayılıyorum! devamını heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. İlginç bir yazı dizisi daha geliyor gibi. ^^

    Azcık bir şeye çok ödemişiniz gibi geliyr. Fiyatları çok yüksek sanırım.

    YanıtlaSil
  4. Olcay
    Ah ah sen de affet beni :(
    Ben de buyuk ihtimalle gercegini begenmeyecegim.Korktum simdi.
    Sevgilerimle

    plndrkn
    hadi bakalim basladik ;)

    rocker_tr
    Evet basladik bakalim neler cikacak :)
    Bu benim tabagimdi.Evet biraz pahali Turk restoranlari.Uzun zaman once oldugundan unuttum fiyatlari.

    YanıtlaSil
  5. Valla Serrosecum ben resimlere bakıp yutkundum ama seni düşününce vazgeçtim,her daim yiyemiyorsun ne de olsa!Afiyet şeker olsun canım!

    YanıtlaSil
  6. Aaa guzel bir seri bizi bekliyor:) Fotograflari gorunce Turkiye'ye geldin sandim. Hakikatten cok guzel gozukuyorlar

    YanıtlaSil
  7. ahhh işte bu harika oldu :) ilk fotoğrafı görünce başlıkla alakalandırarak amanın bunlar bizim yemeklere ne kadar benziyor dedim :)
    birde biz burda japon mutfağından bir şeyler yemek istesek türk damak tadına en yakın neler tercih edelim?

    YanıtlaSil
  8. Kitap kurduyum ben
    Tesekkur ederim :)evet malesef her daim gorebildigim seyler degil bunlar :(

    Lulu
    Hadi bakalim ciktik bir yola :)
    Yok gelmedim :)

    Nabrut
    ahh hhadi bakalim ;)
    hahaha evet ne kadar benziyorlar :p
    Ben Turkiye`de hic Japon restoranina gitmedim o yuzden bilemedim :(

    YanıtlaSil
  9. gecen haberlerde japonyaya gönderilen türk lokumlari,kurabiyelerini göstermislerdi.aklima direk sen geldin.haberin vardir insallah? :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül