3 Eylül 2011 Cumartesi

Serrose Postcrossing


Geçenlerde hem yorum olarak hem de maille postcrossinge devam edip etmediğim sorulmuştu.Aylardır kart yollamadım açıkçası e yollamayınca size de gelmiyor bu sistemde.
En son 184 Polonya kartını yazmışım aralık ayında utandım :(
Ulaşmış 217 kartım var bu da demek oluyor ki 33 adet taranması gereken kartım var.Belki bu gece bir adres alıp tekrar aktif olabilirim ama emin değilim.Sanırım önce taramaları bitiririm.

Kimler postcrossingde çok merak ediyorum :)

Posta kutunuz faturalardan başka şeyler de görsün ;)

Benim postcrossing bloğumu bilmeyenler el kaldırsın :)



21 yorum:

  1. Şükür ki biliyorumm :)
    Ve ilk İzlandadan var mı diye bakmıştım :))

    YanıtlaSil
  2. Serrose, bir seyler karalamak gerekiyor mu bu kartpostallara, bos mu gonderiliyor yoksa? Kime gonderdigini bilebiliyor musun? Postcard ID diyor sitede, yoksa bir cesit numaraya filan mi gonderiyorsun, isimsiz?

    Aslinda guzel bir olay, ilgimi cekti :) Arkalarina guzel sozcukler karalamam gerekmeyecekse deneyebilirim :P

    YanıtlaSil
  3. Ben cok seviyorum postcrossing'i. Bir de mektup arkadasim var, o yuzden faturadan cok kart-mektup geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. ben..benn!!:D postacı benden nefret ediyor.Sürekli kart ve mektup getirmekten usandı:)

    YanıtlaSil
  5. merhaba:) bugün ben de kayıt oldum ve ilk 5 adresimi aldım merak ettiğim ıd numaraları kartın üzerine mi yazıyoruz serrose ? şimdiden tşkler cevabın için

    YanıtlaSil
  6. Ben arada çocukluk arkadaşlarımla mektuplaşırım arada sevdiğim insanlara kart atarım ama bunu hiç denemedim daha önce bir blogta görmüştüm ama üstüne düşmemiştim nede olsa değer verdiğim insanlardan geliyor diye ama deneyip farklı bir deneyim yaşamak isterim doğrusu :) bir inceleyeyim ben bunu yarın çünkü şimdi gözlerim kapanıyor(: olurda anlamadığım bir konu olursa sana sorarım olur mu ^^ hadi hoşçakal.

    YanıtlaSil
  7. Kart atmayı da almayı da çok seven biriyim, arkadaşlarıma hep yollamışımdır=). Bu uygulama da çok cazip geldi=).

    YanıtlaSil
  8. Yine senin blogunda gördüm ben bunu herhalde ama daha pek bir şey anlayamadım. Biraz açıklayabilir misin? Bildiğimiz karpostal mı atıyoruz? Yazı da yazmamız gerekir mi? ID numarası olayı nedir?

    YanıtlaSil
  9. Seda.

    Izlanda 2 oldu bak istersen :)

    Berre
    yani tamamen sana kalmis ister yaz ister yazma :)Gonderecegin kisiyi ulkeyi secemiyorsun otomatik geliyor adresler.
    ad ve soyad sadece gonderecegin kisinin biliyorsun o da maille geliyor.
    Dene bence ;)

    b.
    super bir sey degil mi? :)

    yeesilmurekkeb
    hehehe :) calissinlar azicik yaa ;)

    hilall25
    hosgeldin ;)
    evet kartin arkasina gorunur bir sekilde yaz cunku alan kisi id numarasini sisteme girecek sakin unutma yazmayi ;)

    pluie
    dene kesinlikle tanimadigin kisilerden kart almak guzel bir duygu ;)

    Lalis
    guzel bir site dene bakalim ;)

    Elif Ayvaz
    bir kartpostal yollama sitesi dunya capinda.Siteye uye oluyorsun adres bilgilerini giriyorsun boylece adresin havuza dahi oluyor.Ilk kartin ulasana kadar senin adresin aktif degil.
    ilk uye oldugunda 5 adet kart yollayabiliyorsun ister 1 tane 1 5 tane yolla sana kalmis.yolladigin kadar geliyor sana boyle bir sistem.
    kart yollaya tikladigin zaman sana bir adres ve profil geliyor istersen profile uygun kart yolla ister elindekilerden biri karta yazip yazmamak da sana kalmis
    onemli olan adres ile birlikte gelen ID numarasi
    id numarasini karta yaziyorsun karti alan kisi siteye bana bu id li kart gelmistir diye giris yapiyor ta daa senin adresin aktif:)
    artik gelsin gitsin kartlar :)

    YanıtlaSil
  10. E güzelmiş! Hemen üye oluyorum o zaman ben de. :))

    YanıtlaSil
  11. Elif Ayvaz
    hadi gel gel :)

    YanıtlaSil
  12. Elif Ayvaz
    hadi gel gel :)

    YanıtlaSil
  13. Hemen üye oldum ve ilk kartpostalımı da bugün göndereceğim =). Teşekkür ederim böyle bir uygulamadan haberdar ettiğin için =).

    YanıtlaSil
  14. ya çok teşekkür ederim sayenizde bu oluşumu buldum. hemen üye oldum, ama tek sorun Türkiye'de kartpostalların çok basit olması, insan daha hoş şeyler yollamak istiyor. kendi çizimlerimi yollasam olmaz değil mi?

    YanıtlaSil
  15. Lalis
    rica ederim keyifli kartlasmalar :)

    Sycorox
    hosgeldin :)
    bazi profiller kendi yaptiginiz kartlari yollayin diyorlar ama bazilari istemiyor iste sen bilirsin :)

    YanıtlaSil
  16. Ay çok merak ettim okuyunca =)
    Nasıl bir şey bu tam olarak, kısa bir post hazırlasan tanıtsan bu postcrossing'i nedir ne değilgir. Biz meraaklı insanların merağını dindirsen (:

    YanıtlaSil
  17. Heyy ben de üye oldum daha yeni pek bir heyecanlıyım ki sormayasın :)

    YanıtlaSil
  18. bilgisayarın başına geçtiğimde ilk açtığım site , acayip eğleniyorum gelen kartlarla. ama bir öğrenci olarak bütçeyi sarsıyo birazcık:)
    dilerseniz buyrun , bu da benim profilim : http://www.postcrossing.com/user/beril

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. kartpostal mı göndermek zorundayız? mektup olmuyor mu?

    YanıtlaSil
  20. ID'yi zarf kullandığımız taktirde üstüne mi yazmalıyız?

    YanıtlaSil
  21. ID'yi zarf kullandığımız taktirde üstüne mi yazmalıyız?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül