6 Eylül 2011 Salı

Merhaba Sergül Ben

                                                       (fotoğraf 2005 yılından)


Merhaba ben Sergül!

Adımın yanlış söylenilmesinden hiç hoşlanmam ve bu çok sık başıma gelir.

Serpil,Nurgül,Songül,Şengül,Serra vb

ve ben her defasında düzeltirim Sergül derim.

Bu blogda bana Serrose diyebilirsiniz hatta ben bunu tercih ederim.

Çokça karışan bir isim olduğundan bu fotoğraf belki hatırlamanıza yardımcı olur diye düşündüm :)

Böyle söylüyorum ama ananem bile karıştırır benim adımı zira bizim ailede S'le başlayan isimler fazladır :)

Bu fotoğraf bu sebeple çekilmişti,espri niyetine yani.Eski fotoğrafları taratırken çıktı karşıma eklemek istedim.

Bu kadar isminin yanlış söylenilmesini sevmeyen ben adımın hiç söylenilemediği bir ülkede yaşıyorum.Serugyuru oldu benim adım :( Ve sanırım bu sebepledir ki en büyük özlemim adımı duymak :(
Size de itiraf edeyim adımı güzel söyleyen biri olduğu zaman duyamazlıktan gelip ikiletiyorum :) Yedekliyorum içimde japonya'da idare etsin diye.

Ahhh ne kendini beğenmiş biriymişim adıma yazı bile yazdım :)

Hadi gittim ben

18 yorum:

  1. benim de ismim çokça yanlış söylenir ne yazık ki.. ama artık düzeltmiyorum insanları.. sıkıldım çünkü.. :)) anlıyorum seni serrose.. :)

    YanıtlaSil
  2. Artık Japon vatandaşı mısın yoksa?

    YanıtlaSil
  3. En üstteki fotoğrafı yenilemişsin çok daha güzel müsün serrose abla =D

    YanıtlaSil
  4. zayıfmışsınız değilmi 6 yıl önce.bende eski foto.larıma bakıp iç geçirenlerdenim.yıllar aklımıza akıl fikrimize fikir.deneyimlerimize deneyim eklesinde lütfen bedenimize göbek bel basen eklemesin.. nolurrrr :(((

    YanıtlaSil
  5. resim harika hikaye harika ne denilebilirki...:)

    YanıtlaSil
  6. Haklısın canım.. Baktım da bend bir önceki postnda sana serra demişim afedersin.. :)Haklısın canım.. Baktım da bend bir önceki postnda sana serra demişim afedersin.. :)

    YanıtlaSil
  7. sergülcüm yeni header çok ama çok şaane olmuş acaip beendim^^

    YanıtlaSil
  8. peki Sergül ne demek?

    YanıtlaSil
  9. Çok haklısın canım (: Ben de bu dertten muzdaribim, Ayben olan ismimin Ayhan'a kadar çevrilmişliği vardır hem bir ödül töreninde :( Çok çok hak veriyorum sana (:

    YanıtlaSil
  10. hihihiii adına kurban :))) japon gülüm benimmmmm :D mucuksss

    YanıtlaSil
  11. SERGÜL
    SERROSE
    SERGÜL
    SERROSE
    SEGÜL
    SEROSE
    yazmak ta kolay :D
    Resimde bomba hihihiii

    YanıtlaSil
  12. sergüll.sergüll..

    bende adımla aynı sorunları yaşıyorum bazen değisesim bile geliyor..gülün,tülin,gilin,gelin,dilim..hayır adım gülin diyorum her defasında..uyuz oluyorum ama pek yaratıcı insanlarda :)

    YanıtlaSil
  13. Seeeeergulcuuuuuuuummmmmm ^___^

    YanıtlaSil
  14. çok tatlisin SERGÜL'cüm!! :)

    yurtdisinda çokca magdur olabiliyoruz isim konusunda...

    YanıtlaSil
  15. sizo mizo
    ben hala inatla duzeltenlerdenim :)

    Adsiz
    hayir degilim :)

    Idris Mert Artuc
    cok tesekkur ederim.farketmene sevindim :)

    Adsiz
    ben Japonya`da kilo aldim yoksa boyle degildim :(

    tugbatugba
    tesekkur ederim :)

    esved
    Sakin uzerine alinma cok sIk basima gelen bir durum :)

    valki
    coook tesekkur ederim :)

    mavi
    Gullerin en guzeli demek :)

    Ayben
    Ah ah ah diyorum :)

    Ayca Karaoglan
    caniiiiimmmmm muckkssss


    Elifinelizi
    bak yazdikca R leri atlamissin :)
    tesekkur ederim :)

    Gul/inn
    evet bir turlu anlamak istemiyorlar sanki :)

    YanıtlaSil
  16. Shamamciyan
    Caniiiiiiiiimmmmmmmmmmm :)

    zeynep
    cok tesekkur ederim :)
    malesef :(

    YanıtlaSil
  17. japoncayı ne kadar zamanda ve nekadar çalışarak tam öğrendin

    YanıtlaSil
  18. japoncayı ne zamda ve ozaman içerisinde ne kadar çalışarak öğrendin

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül