19 Eylül 2011 Pazartesi

Küçük Mor Yüzleşme Kitabı-Nil Gün


Nil Gün küçük kitaplar serisine devam ediyoruz.Bu sefer okuduğum küçük mor yüzleşme kitabı oldu.Aynı şeyleri söyleceğim okuması kolay,uygulanabilse işe yarayabilir.Okurken anladım ki ben kendimle epey yüzleşen biriymişim.Verilen maddeler pek beni yansıtmadı.
Ama bu kitabı hediye edeceğim bir kaç yüzleşmesi gereken kişi tanıyorum.
Denk gelirseniz bir şans verebilirsiniz.

Nil Gün'ün bendeki diğer kitapları için buraya
Okuduğum Nil Gün kitapları için buraya

2 yorum:

  1. canım bişi sorucam can dündar lüsyeni okudun mu?önerir misin ?

    YanıtlaSil
  2. moda_kesh
    yok okumadim :( bilemiyorum

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül