25 Eylül 2011 Pazar

Bıraktım bana Dove Baksın



4 senedir Japonya'da binbir çeşit şampuan denedim.Olmadı,olmadı,olmadı.Sanırım saç yapım japonlardan epey farklı :( Markette en uzun bakındığım bölüm sanırım şampuan bölümü hani bir umut :) Geçen ay televizyonda Dove'un şampuanı çıktığını görünce sevindim.Kremlerini,sabunlarını sevdiğim markanın şampuanı hani belki iyi gelir diye.
Şampuan-saç kremini aldım,kullandım ve bayıldım.Sonunda diyorum sonunda.Şampuana bayılınca duş kremi ve yüz yıkama köpüğünü de aldım.Ve hepsini bayılarak kullanıyorum.



Bunlarda yedeklerim.Japonya'da şampuanı plastiği ile bir kere alıp sonra yedeklerini daha ucuza alıp eski şişenize doldurup kullanıyorsunuz.Hem keseye hem de dünyaya faydası oluyor.Ben çok seviyorum bu sistemi.Sadece şampuanlarda değil,çamaşır,bulaşık vb gibi ilaçlarında da aynı sistem.Evde boş şişeniz varsa yedeğini alıp,doldurup kullanıyorsunuz.

Dove yazısını yazacağım zaman Nil'in bu reklamını görünce :) kopya çektim.Ben de diyorum ki Bıraktım bana Dove baksın :)



Reklam yazısı gibi oldu ama vallahi değil :) Olsa fena olmazdı gerçi :p

5 yorum:

  1. Bu yazıdan sonra Dove sana hediye olarak bikaç set daha yollasın ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Dove'un koltukaltı silk-dry roll on'nunu kullanıyorum. Mis gibi doğal sabun kokulu ve ter kokusunu kesinlikle önleyici birşey. Şimdiye kadar kullandığım herşeye tek geçerim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de seviyorum Dove malzemelerini. Daha dün el kremini aldım. :))

    YanıtlaSil
  4. canım ben bebe şampuanı kullanıyorum eskiden kremde kullanırdım fakat bebe şampuanınını kullanınca gerek kalmıyor ayrıca bebe şampuanlarında az kimyasal oldugu içinde daha sağlıklı :)))

    YanıtlaSil
  5. Aphraell
    vallahi bak kimse duymadi :) ses seda yok :)

    Leylak Dali
    Aa burada yok ama gelince deneyecegim merak ettim :)

    Elif Ayvaz
    Ah iyi tesaduf olmus iyi gunlerde surun :)

    tugbatugba
    :) bak bunu duymustum daha once :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül