7 Ağustos 2011 Pazar

Serrose Ev(in)de



  Söke-Adnan Menderes havaalanı 1 saat araba yolculuğu
İzmir-İstanbul 55 dakika uçak yolculuğu
İstanbul-Osaka 11 saat uçak yolculuğu
Osaka-Fukuroi 6 saat araba yolculuğu
ve evdeyim!!!
Tahmin edin ne kadar yorgun olduğumu.Uçak full olduğu için uyuyamadım  :(

   Beni karşılamaya gelen Japon balığım eve dönüş yolunda.
 Ve özlenen tuvaletler :p Japonya'da her yerde wc vardır.Çok temiz ve ücretsizdir.Hal böyle olunca Türkiye'de pis,tuvalet kağıtsız,kokan wclere neden para vermek zorunda olduğumuzu anlatamıyorum Japonlara :s
Veee beni umursamayan,tavır yapan kızım Karamel


Sevmeye çalıştığımda yüzüme bakmıyor ama saklandığı yerden beni izliyor.Bakalım ne kadar sürecek nazı :)

8 yorum:

  1. Aynen ben de neden para verdiğimize anlam veremiyorum :) Temiz olsa neyse...

    Çok uzun yol çekmişsin. İnsan Türkiye'ye gelirken 2 kere düşünür belki :p

    YanıtlaSil
  2. Naz yapıyor aklı sıra,unuttun beni dercesine.Gelmiş geçmiş olsunhadi dinlen bakalım.

    YanıtlaSil
  3. uzun soluklu bir yolculukmuş cidden .
    Wc olayına gerçekten diyecek birşey bulamıyorum.
    Ah ben o Karamelin seni izleyen hallerini yerim

    YanıtlaSil
  4. koskoca 1 ay ne kadar da çabuk geçti,istediğin gibi geçmiştir...ama uzakta olman gerçekten çok üzücü,biliyormusun tayinimizin çıkacağını düşündüğümde hep aklıma sen geliyorsun sergül çok uzakta o nasıl dayanıyor,nasıl sabrediyor diyorum hep,aramızda kalsın ama bu durumdan birazda cesaret alıp kendimi telkin etmeye çalışıyorum...allah sabır versin,çok yorucu bir yolculuk olmuş dinlenmen en güzzeli

    YanıtlaSil
  5. sağ salim evinde olman paha biçilemez...

    YanıtlaSil
  6. pluie
    Yok vallahi gelme gitme zamani unutuluyor bu saatler ;)

    icimden geldigi gibi
    evet hem de ne naz ;) Tesekkur ederim

    Elifinelizi
    evet upuzuuun :)
    Ye ye ye :)

    ratatoule
    hem de ne cabuk :( Guzel gecti cok sukur.sakin uzme kendini her yol yeni bir baslangic ;) iyi dusun guzel olsun.Beni aklina getirmene sevindim ;)


    Vamos Bien
    xie xie diyorm snaaa :)

    YanıtlaSil
  7. serrose sökenin kucuk bir yer oldugu gercegine dayanarak acaba Anıl Deniz ve Yeliz kardesleri tanır mısın diye sormak geldi icimden. :)

    YanıtlaSil
  8. Splendor

    evet Soke kucuk bir yer ve en sevdigim seyi soyleyecegim :) gorsem tanirim :) ismen cikaramadim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül