17 Haziran 2011 Cuma

Bu sene de yardımınız lazım



Geçen sene sizlerin de yardımı ile Yoshi'ye çok güzel bir doğum günü sürprizi yapmıştık :) O anki halini unutamıyorum.Bir şey söylemedi ama benden gene bekliyor sanırım sürprizler :) Bu sene izin alamadığı için özel bir planımız yok.

Şimdi gelelim sizin yardımınıza.Yarın eğer becerebilirsem balığın bilgisayarına sızıp :) onun bloğuna sürpriz post yazmayı düşünüyorum :) belki siz de yorumlarınızla bana yardımcı olursunuz.

Ya da ona twitterdan mesaj atarsınız :) 18 haziran doğum günü biz sizden 6 saat önde olduğumuz için Türkiye'de 17 haziran cuma 18:00 ile ona mesaj yollarsanız çooooook mutlu edersiniz beni :)

Yoshi'nin bloğu burada

Twitteri burada


Yardımlarınızı bekliyorum :)


Mesajınız geçen sene ile aynı olursa daha da mutlu olurum


Doğum günün kutlu olsun


Biliyor musun? Serrose seni çok seviyor 


Çoook teşekkürler şimdiden :)

15 yorum:

  1. Süpersin, çok orijinal bir fikir yine Serrose'cum, yarın bütün gün toplantı ve kongre ile geçecek, akşam da gala yemeği olacak ama vakit bulup twitterdan mesaj atmaya çalışacağım :)

    YanıtlaSil
  2. canım benim ben geçen yıl yoktum . ne güzel bir süpriz olmuş seve seve varım.

    YanıtlaSil
  3. Sınav öncesinde güzel bir şeylere benimde katkım olsunnnn :)

    YanıtlaSil
  4. Ajandaya alarm kuralım unutmayalım :P

    YanıtlaSil
  5. tatlım bence yine geç değil.
    hemen bir video çek.güzel sözler doğum günü mesajı falan filan.
    ailesi veya arkadaşlarınız uzak değilse.onları da çek.
    sonra bloguna yükle :)
    geçen sene buna benzer birşey yapmıştım.
    tabii tr'de şartlar müsait olduğundan kafede yayın yapmıştı.tv de kendi adına mesajları göünce şok olmuştu.
    herşeye rağmen yeni yaşı evliliğinize mutluluk huzur getirsin
    sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  6. Valla dürüst olmak gerekirse yaratıcılığımı bile konuşturamıyorum. Çünkü Bro'yu ( Yoshi'yi) yakından tanıyan birisi olarak. Onun gibi birisinin her şeyin en iyisini hakkettiğini düşünüyorum ve eklemeden de edemeyeceğim. Süpriz için fikir yok; ama hediye olarak sen ona en güzel hediyesin. Buradan yola cıkarak bir şey bul derim. Mesela pasta içinden çık :)))

    YanıtlaSil
  7. Umarım yarına kadar bu blogu okumaz. :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım ...öncelikle eniştemizin doğum günü kutlu olsun:)Allah sana bağışlasın :)Ben doğum günü sürprizi olarak naçizane derler ya kendimce bi öneride bulunmak isterim...Bende eşime yapmıştım:)O eve geldiğinde kapıya ,koridor boyunca onun görebileceği yerlere küçük notlar yapıştırmıştım ve onun için hazırladığım odaya kadar yani;İlk not Aşkım hoşgeldin notları takip et hadi beni bul bakalım,2.not işte sevgi dolu ve bilmece gibi bir söz 3. 4. böylece odaya kadar merakla gelmişti ve sürprizzz:)umarım yardımcı olurum canım sevgiyle kalll:)doğum günü sonrasını bekliyorum canım:)

    YanıtlaSil
  9. tamam saatleri karistirmazsam yapayim :D sanirim sizin saat dilimi ile bizimki ayni

    YanıtlaSil
  10. anam süper! işten çıkmadan bu işi halledeceğim :))

    YanıtlaSil
  11. tam zamanında geldim o zaman :)

    YanıtlaSil
  12. :))) bi tweetledim ama umarım zamanında olmuştur :)

    YanıtlaSil
  13. Ben geç kaldım:((Ama olsun gene de kutlamak isterim.

    YanıtlaSil
  14. Çılgınsın sen :)) o nasıl bir gifti?? photobucket'ın verdiği htlm kodları düzgün çalışıyor bilgin olsun.
    Sevgiyle kucaklarım.

    YanıtlaSil
  15. Ohooo ben daha yeni görüyorum bu yazıyı :S

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül