6 Ocak 2011 Perşembe

Aşk Köpekliktir -Ahmet Ümit



4 Ocak gecesi Aşk Köpekliktir'e başladım.Kısa kısa 10 öyküden oluşuyor.Dili akıcı bir oturuşta bitirdim.Hatta şöyle ki .Ben kitaba başladığımda Yoshi televizyon izliyordu.Sonra baktım yatmaya hazırlanıyor bende tam yeni öyküye başlamıştım dedim ben de geliyorum bu öykü biter bitmez.Okuyorum okuyorum öykü bitmiyor.Meğersem son öykü epey uzunmuş 83 sayfa! Yarısına kadar gelmişim,uykum da var.Yatağa gider 2 sayfa daha okur uyurum dedim.Yatağa gittim okuyorum ama bırakamıyorum bir de nedense son öyküde kulağımda Yaşar şarkıları çalmaya başladı.Dayanamadım tekrar oturma odasına döndüm,Yaşar'ın cdsini koydum veee kitabı bitirdim :) 04:10 da kitap bitti 4-5 saatte bitirdim yani :)
Ben en çok 'Kafi Delildir Aşk ve Aşk Köpekliktir'i' Sevdim.

Yazarı: Ahmet Ümit
186 sayfa
Ücret: Ben 2004 yılında 10,000,000 liraya almışım :) Sıfırları unutanlar için 10 milyona almışım :)
2004 ten beri bekleyen bu kitabı boşuna bekletmişim :(  Bir kitabı daha bitirmenin huzuru içerindeyim.

Okuma Listesi kalan kitap 2

Okuyanlar ne düşündü?
Okumamış olanlar okusun bence!!

7 yorum:

  1. Ahmet Ümit severim. Benim de elimde 2003'de alıp hala okumadığım Ahmet Ümit kitapları var, önce onları okuyayım, sonra da Aşk Köpekliktir'e sıra gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Okudum gibi hatırlıyorum ama emin olamadım. Eve gidince ilk iş kontrol edeceğim, merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Ümit'in tüm kitaplarını severim...

    YanıtlaSil
  4. yaşarı seviyorum hele demi çok hoşuma gitti
    ya ben Ahmet Ümit okumuyorum bu kitabını okumalı mıyım acaba diye düşünüyorum bu kadar heveslendiren bir yazıdan sonra

    YanıtlaSil
  5. aşk köpeklik mi sahiden ?
    değil ya.

    YanıtlaSil
  6. Ben de bir solukta okudum bu kitabı ama nedense bana çok iç karartıcı geldi.

    YanıtlaSil
  7. Yine sizi stalklarken bu karşıma çıktı Bir Ahmet Ümit hastasıyımdır ve Aşk Köpekliktir kitabı beni çok etkilemişti ve tesadüfen karşıma çıktı o kitap 18yaşındayım ve üniversite sınavına hazırlanırken bir türkçe deneme kitabının paragraf sorusunda bu anlatılıyordu hemen alıp okumuştum ve vay be olmuştum hala unutmam 150.sayfada aşk köpekliktir hikayesi başlıyordu... Eğer okumadıysanız size Kavim kitabını ve Beyoğlu Rapsodisi kitabını öneririm eminim seversiniz sevgiler:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül