7 Kasım 2010 Pazar

Baksana Bi



Fotoğrafın yazacaklarımla hiç alakası yok bunu baştan söylüyeyim de!
Hani boş kalmasın diye ekledim.o ağlak ya da sinirli ya da ne bileyim nasıl bir anlam yükledinse işte o göz benim gözüm!

Bir blog var ben bu adamı şahsen tanıyorum tamam mıı :) (at havanı modu ) havamı atayım da sanki bana bir yazıcık mı yazdı !hıh o kadar poz atıyorum hani bir haraketim onda ampuller çaktırır mı diye :p

Şafak...kelimelerle oynamayı bilen tamam çok iyi bilen bir adam.Beni 'bile' bile diyorum dikkat et susturabilen bir adam.Bence kelimeler ona torpil yapıyor.

Bu adam yazılar yazıyor üzerine fıstık gibi kız resimleri ekliyor bi de bir şarkı ekliyor ki tam felç ol.Üstelik hangi duygunun seni felç ettiğini bileme.Toplu saldırı yapıyor

gözlerine
güvenine
kulaklarına
ve
kalbine

hangi duygun baskın çıkarsa!


Şimdi bir tık tık yap buraya

Hadi bakalım beğeniler buraya beğenmezsem diye düşündün demi yok öyle bir şey :)

3 yorum:

  1. siteye girdim bi göz attım. 'hmm o kadar da birşey yokmuş dedim. daha sonra hemen arkasından bi sekme açtım ve arka plandan çalan şarkı fikrimi değiştirmeye yetti.

    şuan güzel bir ispanyol şarkısı çalıyoree. ve rss listeme ekledim siteyi :)

    YanıtlaSil
  2. Bakışların ne güzel uymuş, bayılıyorum bu fotoğraflarına!

    YanıtlaSil
  3. bu kadar güzel övgülere hemen zıplıyorum siteye:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül