17 Ekim 2010 Pazar

Picnik com uğraşlarım



Canı sıkılan Serrose ne yapar???
picnik.com a sarar
Üstelik 1 yıllık abone de olur
Bunlar son zamanlarda yaptıklarım.
 Ana kız Sermoon çekti - şiiişt sus bakalım diyor anasına bizim kız  :)
 Kyoto da Maiko makyajımın yapıldığı günden kalma  :)
                                                        Karamelim benim
 Tekirdağ -Unuttum mevkinin adını gözlük camında yeşil kareli gömlekli dost !!!
                                                  Kırmızı köprü
                                Ham yaparım seni pozu :)
                                            Annem bana baksın ben teyzeme bakayım pozu :)
 Hayır sen yokken ben vardım bikerem o benim ablam ben de bakcam pozu :))))

Bitti :)

Not : Biz hala Tokyo'dayız yazılar otomatik geliyor

11 yorum:

  1. Ya Sergül bu Karamel nasıl kocaman gözlü, tatlı birşey:)) Bu arada bu header da güzel ama benim gözüm senin o kimonolu muhteşem headerını arıyor...

    YanıtlaSil
  2. çok şeker fotoların hepsi

    YanıtlaSil
  3. Son fotoğraf süper, çok hoşuma gitti; doğallık akmış karamel karamel:)

    YanıtlaSil
  4. : )
    "biz hala tokyodayiz yazılar otomatik geliyo"
    yemeğimizi de robotlar yapiyo
    evimiz tam otomatik bi tuşa basıyoruz tablet halinde katlanıyo yanimızda gezdiriyoruz
    yollar kendi gidiyo
    ya ne sandın ha ha ha japonya burası
    nereden bilicen sen bunları yaziyoruz ki öğren ha ha haa : )
    son nottan bunu nasil çikardın şafak diye sorma : )
    anlarim ben sezerim, yanilmam : )
    neyse resimlere gelince
    kedi ve papağan gayet rahat ve umursamaz
    sen sade ve hoş görünüyorsun : )
    /yorumu bildiğin elimle yazdim : )
    hatta yollama kısmi bile bana kaldi
    olmuyo otomatik filan bizde bu işler : )hayat işte, kısmet tabi herşey : )/

    YanıtlaSil
  5. acaba Tekirdağ..UÇMAKDERE olmasın???

    YanıtlaSil
  6. TEKİRDAĞ...UÇMAKDERE...GİBİ GELDİ BANA..

    YanıtlaSil
  7. Süperler yaa, sarmaya devam et bence oraya! :))

    YanıtlaSil
  8. Müthis fotograflar Sergül :)
    Iyi gezmeler :)

    YanıtlaSil
  9. Asli

    ben de gozlerine ve her yerine hastayim Karamelin iyi ki var !benim de ariyor pc de bulamiyorum bulsam degistirecegim ;) aramaya devam

    mine
    tesekkur ederim

    seren
    akar tabii karamelliyiz biz :)

    Safak
    haha bak gene neye takmis! yahu senin algilarinin calisma sistemini cook merak ediyorum :)ne ydin ne ictin de boyle oldun sen?
    ahh ahh tablet ev fikrine bayildim koklerinde Japonluk mu var dersin?
    sana elimle cevap yaziyorum haberin olsun :)

    Adsiz
    evet sordum ogrendim o taraflarmis

    arzuruya
    o taraflarmis :)tesekkurler

    Modafobik
    evet evet devam edecek :)

    Ayshegul
    Tesekkur ederim ;)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş fotoğraflar.Eline sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Red purple
    Tesekkur ederim
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül