3 Nisan 2010 Cumartesi

Çilekli Pasta Çoook Teşekkürler

Sevgili Çilekli Pasta facebookta benim arkadaş listemde var.Kendisi çok güzel fotoğraflar çekiyor ve onları ekliyor.Birgün çektiği bir karede Şibumi kitabını gördüm.Yorum yazmıştım benim de hep okumak istediğim bir kitaptı diye.Canım sağolsun bana hediye etmek istedi.Utanarak kabul ettim.

Hani bazen olur ya hep yapmak istediğiniz birşey ama bir türlü eliniz gitmez.Trevanian benim yaklaşık 4 yıldır okumak istediğim bir kitap.Ama nedense her kitap alışverişimde almayı unuttuğum bir kitaptı.Çilekli pastam bu rüyayı *uyuşukluğumu gerçek yaptı.
Canım bir kere daha çook teşekkür ederim.Okur okumaz haber ederim.Almak bu kadar sürdü okumak ne kadar sürecek bakalım :)

5 yorum:

  1. oo şibumiyi okuyorsan go'ya da yakında başlarsın. sente seninle olsun serrosem:)
    aa bu arada yoshiki eniştemiz go oynuyor muydu?

    YanıtlaSil
  2. İnşallah beğenirsin:) Ne güzel bir hediye olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Canımmm eline ulaşmasına çok sevindim. Yazdığın güzel sözler için de çooooooooooook teşekkür ederim :)

    Kocaman sevgiler ve öpücüklerimle :))

    YanıtlaSil
  4. aman dikkat ondan sonra nikkoydu falan aman aman.
    ben okudugumda uzun sure etkisinden kurtulamamistim. cok efsane bir kitap kendisi

    YanıtlaSil
  5. Çilekli pasta5 Nisan 2010 22:16

    Canımmm eline ulaşmasına sevindim. Yaklıaşık 10 günde eline ulaştı. Keyifli okumalar diliyorum. Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül