13 Mart 2010 Cumartesi

Nude Rujlarim Sonunda

Son 2 haftadır limit aşımı alışveriş yapmış bulunmaktadım.Çook çook abarttım.Hem çok mutlu hem de azıcık pişmanım.Dün son seferimi yaptım alışveriş merkezine oradaki drug store da buldum bu rujları.Önce denemek amacıyla 4 numarasını aldım.Hemen Wcye gidip sürdüm.Hem süper nemlendirdi hem de cidden nude olunca dönüp bütün seriyi aldım.İyi ki yapmışım :))
1 numarası Nude Cherry
2 numarası Nude Gold(ışıltılı)
3 numarası Şifon Rose (ışıltılı)
4 numarası Choco-Orange (ışıltılı)
Bonbon diye bir Japon markasına aitler.Sanırım yeni çıktı bu seri.Umarım geçici bir seri değildir. Bayıldımmmm çünkü
Renkleri gösterebilmek için kolumda swatch yaptım ama beceremedim resmini çekmeyi :D
Makyaj bloglarını tebrik ederim cidden zor iş :)


5 yorum:

  1. Serrose'cum güle güle sür rujlarını :) Nude renkleri ben de çok severim :) Ve evet, deli işi tam :P kimi zaman tam renginde düzgün fotoğraf çekebilmek için aynı pozu 50 kere çektiğim oldu :P

    YanıtlaSil
  2. Harika renkleri olan bir set almissin tebrik ederim canim :) Gule gule kullan gercektenm cok guzel gorunuyorlar

    YanıtlaSil
  3. Renkler müthis güzel, nude manyagi ruj hastasi biri olarak bayildim renklerine, güle güle sür.

    YanıtlaSil
  4. Mmm hoşmuş gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel görünüyor, iyi yapmışsın ;) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül