16 Mart 2010 Salı

Erik Ağaçları

Taaa Rob buradayken Kakegawa kalesine gitmiştik birlikte.Ben nasıl olsa çok gittim diyerek küçük kameramı götürdüm yanımda her ihtimale karşı diyerek.Birlikte kaleyi ve sarayı gezdik.Aklımda kaldığı kadarıyla rehberlik ettim ona.
Biz kalenin bahçesinde oturmuş Ozawa san'ı beklerken 2 tane Japon teyze biraz ilerideki tapınakta çok güzel görüntüler olduğunu vaktimiz varsa gidip görmemizi önerdiler.


O ana kadar ileride bir tapınak olduğunu bilmiyordum.Rob a çevirince gidelim dedi.Kaleden yürüyerek 10-15 dakikalık bir mesafede Şintoizm tapınağıymış(üzerinden zaman geçtiği için adını unuttum) ve erik ağaçları ile meşhurmuş.


Ben büyük bir şanssızlığa uğradım.Nikon alındı alınalı küçük kameramın pabucu dama atıldığı için ona yeteri özen göstermiyorum.


O da benden intikamını baterisini bitirerek aldı.Benim çektiğim manzaralar tapınağın girişi asıl güzellik yukarıdaydı ama ben çekemedim :(
Son kareden Kakegawa kalesini görebilirsiniz.Bir tepede kale bir tepede tapınak :)
Yalnız kaleden tapınak görünmüyor.Ağaçların arasında kaldığı için bakınca yeşil bir tepe görüyorsunuz sadece.
Rob biryerlere eklerse resimleri alır eklerim belki daha sonra :)





10 yorum:

  1. Biliyormusun, Japonya ile aynı pararlelde olduğumuz için bitki örtümüz çok benzer birbirine.
    Burada da erikler çiçek açtı...

    YanıtlaSil
  2. Ablacim keske tadi da benzese eriklerin :D
    Burdakiler garip nerde bizim eksi yesil erik nerde bunlarinki:D

    YanıtlaSil
  3. Resimler gercekten harika..

    YanıtlaSil
  4. cok guzelmis. bayildim valla

    YanıtlaSil
  5. ne kadar güzel bir manzara bayıldım fotoğraflara..

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel ağaçlar bayıldım
    fotolara

    YanıtlaSil
  7. ne güzel istanbul dada erikler açtı...bende tarihi yerleri gezmeyi çok seviyorum ama yanımda mutlaka aynı havayı solumasını bilen biri olmalı:)

    YanıtlaSil
  8. Oh içim açıldı ha...

    YanıtlaSil
  9. harika görüntüler...bayıldım...

    YanıtlaSil
  10. papatya

    tesekkurler


    Hande
    Ahh esas resimler daha superdi :(

    Nukima

    Tesekkurler

    Mavianne

    Ablacim begenmene sevindim


    Pasa
    Cook haklisin yanindaki kisi cook onemli.Istanbul`da olmak vardi :(

    Tanyasum
    Acilsin canim benim :D

    April

    Tesekkurler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül