7 Mart 2010 Pazar

Couchsurfing

Sevgili Array sayesinde üye olmuştum Couchsurfıng sitesine.Sitenin amacı Dünyayı gezen insanları evinizde misafir etmek :) ya da gezen biriyseniz misafir olmak.Güven sorunu illaki var ama denemeye değer diye düşünüyorum.
Biz şimdiye kadar 2 kişi ağırladık evimizde ilki Finlandiya'da yaşayan bir Türk.Dünyayı geziyordu Japonya gezisinde 2 gece bizde miasfir ettik.
2. misafirimiz ise İngiliz Rob idi.Rob 26 yaşında üniveristeden mezun olduktan sonra -kendi deyimiyle hayata başlamadan önce bir mola almak istemiş.Dünyayı gezip görmek ,gezisini bitirdikten sonra gezdiği yerler hakkında kitaplar okumak ve açmak istediği kafesini ülkelerin onda bıraktığı etkiye göre dizayn etmek istiyormuş.
Geçen kasımda başlamış yolculuğu aralık ayında sona erecek.Bizde 2 gece kaldı.Çok eğlenceli biri.Bize verdiği saatten 4 saat sonra gelebildi.Japon kocam klasik Avrupalı işte nolacak dedi :)
Gelir gelmez ilk şartım İngiliz aksanını az kullanması yönündeydi :) sağolsun kırmadı :)
Karamel Rob'a aşık oldu.Kızımızı 2 gün kaybettik yani :) Rob 'un bizim evde yaşadığı tecrübeler
*Türk çayı içti -sütsüz içtiği en lezzetli çay olduğunu söyledi.Normalde sütsüz ASLA içemem dedi.
*İlk defa çiğ balık yedi (sashimi)
*Türk kahvaltısı -BAYILDI
*Nutella yedi ilk kez -ona da bayıldı :)
*Bulaşık yıkattım :)
Ve 2 günlük misafirliğin sonunda
Gittiği her ülkeden kartpostal atma sözü verdi.
Bizi İngiltere'ye davet etti.
Tekrar geleceğim dedi
Ve birgün ortak kafe açma sözü verdi :) Ortak olabiliriz yani :)
Rob hayatımıza giren iyi ki dediğimiz insanlardan biri oldu :)
Umarım yolculuğunun geri kalanı çok güzel geçer.
Yolu açık olsun :)


Array sana bir kere daha teşekkür ederim :)

22 yorum:

  1. Çok güzel birşeymiş ya bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Bu siteden birkaç gün önce bahsetmişti bir arkadaş, ama adını hatırlayamamıştı. Bu konun tam üstüne denk geldi :) Adını öğrenmiş olduk sayende :)

    Bir önceki "tesadüfler yoktur" konuna örnek teşkil edebilecek bir olay sanırım hı? ^^

    YanıtlaSil
  3. aysun

    dene bakalim :)

    Berre

    Aaa evet iste tesadufler yoktur al bu kanit daha :)

    Uye olursan gelen giden olursa haber et :)

    YanıtlaSil
  4. Bir sürü misafir ağırladım, çoğu bende konaklamadı, ama hepsiyle bir İstanbul gezmesi yaptık. Meksikalılarla tekila yarışı yaptığımız gece, İspanyollarla latin gecesi vs vs İstanbul'daki en eğlenceli gecelerimin yarısını Couchsurfing insanları ile geçirdim. En keşfedilesi sitelerden bence de =)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir konuk severlik,ne güzel arkadaşlık,çok iyi şeyler.Tebrik ediyorum sizi.....

    YanıtlaSil
  6. süper bir şey Serrose, tek şey güven sorunu...

    YanıtlaSil
  7. Ben bayıldım bu olaya, Nisan sonu Mayıs başı gibi japonya'ya gitmek istiyordum gidecek partner bulamadığım için askıdaydı. Tek başıma gitmek istemiyorum 1 hafta boyunca... Belki işime yarayabilir. Teşekkür ederim çok o/

    YanıtlaSil
  8. Ay senden bak gene bisey ogrendim :) Hemen uye olucam :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de daha önce bir dergide okumuştum bunu, çok ilgi çekici:) Tek sorun benim gibi fazla CSI tarzı diziler seyreden ve güvenlik manyağı olanlar için pek uygun olmaması:) Ama siz devam edin de böyle okuyayım bari:)

    YanıtlaSil
  10. vayy serrose cok hosuma gıttı..karamel'e ıse cok gulduk:)) sarısınlardan hoslanıyormus demekkı sıpa:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bunu duymuştum daha önce ama ilk ağızdan dinlememiştim. keyiflişymiş. biraz güven sorunu olabilir dediğin gibi ama iyi niyetli düşünmek lazım. hayata atılmadan kısa bir mola dediğin de dünya turu yalnız :)) o da iyiymiş :) şanslı insanlar bunlar ,allah yolunu açık etsin kazasız belasız evine dönsün inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel tecrübe. Avrupa'da bizi temsil edecek en içten insanlardan birisin zaten. Eminim artık Türkler hakkında daha iyi düşüncelere sahiptir...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. hayat böyle güzel olur işte.. ne mutlu size de Rob'a da..

    YanıtlaSil
  14. Serrose'cuğum resmen " aa benim niye bundan haberim yok?" anı yaşadım sayende :D

    Biz de host olabiliriz aslında... Websitesini incelemeye başladım bile...

    Bu konuyla ilgili ayrıntılı bir post istiyorum senden !

    Karamel'e de koptum yalnız :D

    YanıtlaSil
  15. aa ne güzel bir etkinlikmiş du bir eşime sorayım ne diyecek

    YanıtlaSil
  16. Zillosh

    evet oyle bir ozelligi de var bulusabiliyorsun biz hic bulusmadik HENUZ :)
    Seninde tecrubelerini okuyalim amaa

    annemineli
    Tesekkurler

    Lale ablacim
    Haklisin biz de tam asmis degiliz o konuyu

    suspiciousninjagirl
    Ne taraflara geleceksin?Yakinlarimizda olursan bulusabiliriz:)
    Rica ederim

    Isil Can
    Ol bakalim :) sevindim


    Asli

    hehehe haklisin biz de tam asmadik aslinda gelen maillerden seciyoruz hislerimizle karar veriyoruz :)
    Gelen giden olursa yazarim gene

    Yass
    hahaha evet sapsari olanlarindan hem de hatta turuncumsu kendi gibi :)


    Dominika

    Hahah valla kendi dedi oyle sanslilar cidden :) Amin insallah


    red purple
    Cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin :) Evet bircok fikri degistirdim kafasinda buna eminim :) Bir de Turkiye`ye gitme sozu aldim
    Sevgiler

    Leyla
    Sagol canim -uzun zaman oldu kaybetmistim seni iyi ki ses verdin :)

    Nora
    haha sevindim canim incele bak hosuna gider eminim.Kimse gelmezse biz gelir kaliriz balikla :)(eminim mail cok gelir de secmek zor olabilir guven olayi sebebi ile)

    Tamamdir daha detayli yazmaya calisirim.

    Ahh ahh neler etti bize kizimiz

    GeCe

    Sordun mu ne dedi?


    Tanya

    Simdilik hic gitmedik niyet var Yoshi`nin izni yok :)Izin alir almaz :)

    YanıtlaSil
  17. Guzel bir uygulamaymıs. Ben Hasankeyf'in oldugu sehirdeyim. Bence buralara da gelen cok olur. Ben de denemeliyim sanirim. Boyle birseyi sayende ogrendik. Tesekkur ederim. Bence insan ilk once kendi memleketini tanimali. Japon enisteyle buralara gelirseniz agirlamak isterim...

    YanıtlaSil
  18. Vallahi üye bile oldum Serrose'cum :D Aaaaa ilk misafirimiz siz olsanız ne güzel olur yahu :D

    Bir sürü soracağım şey var aslında fırsatım olunca ben sana bi mail atayım en iyisi :D

    YanıtlaSil
  19. Hamarat Hanim

    Vallahi seve seve :) bu sene Japon balik izin kullanamiyor ama ben gelecegim nasipse neden olmasin Tesekkurler


    Nora

    haydi sor sor :) vallahi dedim ya balik olmasa da ben gelir kalirim :) ama kedilerle uyurum ona goreee :)

    YanıtlaSil
  20. KAramel saç rengini falan kendine yakın buldu herhalde :)

    YanıtlaSil
  21. Ferulago

    evet evet ayni ihtimal uzerindeyiz :D

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül