19 Mart 2010 Cuma

Burn The Floor

Siz bu yazıyı okurken ben Osaka'da olacağım.Yoshi'nin en sevdiği dans grubunu izlemeye gidiyoruz.Ben ilk defa izleyeceğim hatta isimlerini bile 2 sene önce ilk defa duydum.Balık çok etkileniyormuş izlerken.Ben neler hissedeceğim bakalım. Burn the floor şuanda dünya turnesindeymiş ama Türkiye dahil değil.Sanırım Sultans of the dance benzeri bir program olabilir belki. Osaka'ya gideriz de Sermoon'la buluşmaz mıyız? Sermoon Kobe'de oturuyor malum uzak.Ama Osaka'nın yan şehri.Gösteri biter bitmez Sermoon'la buluşacağız.O çalıştığı için gösteriye gelemiyor :( Gece için planlar belirsiz umarım çoook güzel geçer.
Cumartesi uyanıp İkea'ya gideceğiz.İkea bir Kobe'de bir de Tokyo'da var.İkiside uzak yani.Kobe'ye her gittiğimizde İkea'ya mutlaka uğruyoruz.
Cumartesi gecesi eve varmış oluruz büyük ihtimal.
Şimdilik bu kadar.Bir yazı daha hazırlayıp toplanmaya başlıyacağım.
Sevgiler

1 yorum:

  1. merhaba
    iyi seyirler dilerim bence cok guzel bir tercih. blog'una bayildim. ama ne alaka oralara kalkip gittin naptin filan cok merak ettim:)) bahsetmis miydin daha once? okusam:))
    sevgiler
    dudu

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül