24 Şubat 2010 Çarşamba

Pure smile -Hersheyler

Son zamanlarda Japon yüz maskeleri epey meşhur olmaya başladı.Bunu fırsat filan firmalar her daim yeni ürünler çıkarıyorlar.Pure smile markasıda yeni çıktı sanıyorum.18 çeşit maskesi var.Her paket 1 kağıt maske içeriyor.Hepsi tüm ciltler için uygun vitamin E -Collagen içeriyormuş.
Nemlendirir, Rahatlatır,huzur verir (dinlendirir ) 4 mevsim kullanılabilir yazıyor paketlerinde.
1-limon 2-kayısı 3- havuç 4- domates 5- gül 6- nar 7- çilek 8 - üzüm 9- yosun 10-herb 11- aloe
12-salatalık 13- yeşil çay 14- vitamin 15- arı sütü 16- patates 17-ginseng 18- inci

Ben 4 adet satın aldım

Domatesli,narlı, yeşil çay ve incilisini aldım.Şuanda yüzümde narlı olanı var :) nemlendirme süper ve gerildiğini hissediyorum.
Daha önce bahsettiğim maskelerinde nemlendirmesi süperdi.
--------------------------------------------------------------------------------------


Canım arkadaşım İnci (Hersheyler)yeniden çekilişle hediye dağıtıyor :) utanmadan bende katılıyorum :) şans bu belli mi olur :)
Hediyeler süperr :) kime giderse feci kıskanıcam :)
Sizde katılmak için tık tık tık
Bol şans dileklerini iletin bana lütfen :)

6 yorum:

  1. hehehe yüz maskesi deyince; bir gün arkadaşımla doğal kille yüz maskesi yaptık..kil kuruyunca resmen heykel gibi olmuştuk,:)

    YanıtlaSil
  2. Aaaa kurukafalı bileklik....şahane...

    YanıtlaSil
  3. maskeler çok güzelmiş. Keşke burda da olsa ya:(

    YanıtlaSil
  4. maskelere bayıldımm.
    kandiini kutlartım canımcım...

    YanıtlaSil
  5. askos benim sana aldigim maskelerden..gullusunu almistim sanirim.Hala gondermedim:)))

    bende katildim cekilise belki 26.yas ugurlu gelir ne dersin??muck

    YanıtlaSil
  6. pek de ilgili değilim şu güzellikle ama seni okudukça merak ediyorum doğrusu

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül