26 Aralık 2009 Cumartesi

Yeni Çantalarım

İnternette dolaşırken binbir çeşit bulunan bu çantaları görünce dayanamadım.Kocamla pazarlık edip 3 tanesinde karar kıldık.İnsanın alamadıklarında aklı kalıyor :(

Bu güzelleri 2 haftadır bekliyordum.3 gün önce geldiler.
Japonya'da kapkaç söz konusu olmadığı için bu tarz çantalar günlük olarakta kullanılabiliyor.Eco bag olarak tabir edilen alışveriş çantası olarakta kullanılıyor.Ben ise okul günleri için kullanacağım.Kocaman olmaları en büyük avantajım.


3 ayrı desen ve renk seçtim.Kahverengi ,siyah-beyaz ve renkli :)
2 gündür siyah-beyazı kullanıyorum.
Çok güzeller çook :) 3 ünü takıp çıkasım yok değil hani。
4 saat sonra benim gerçekleşmesini çok istediğim bir hayalime doğru yola çıkıyoruz.Dua edin lütfen.Herşey çok yolunda gitsin !


14 yorum:

  1. Çantalar çok güzel Serrose. Güle güle kullan. Hayaline kavuşmanı da kalpten diliyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz ve gerçekleşir isteğin..

    YanıtlaSil
  2. harikalarrrr..:) inş. hayalin gercek olsur..;)

    link istiyorummmm..:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bayıldım çantalarına ^^ Güle güle kullan :)

    Her şey yolunda gider inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan çok ciciler
    En kısa zamanda hayallerine kavuşman dileği ile

    YanıtlaSil
  5. Umarım güzel yolunda geçer herşey çantalar muhteşem iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  6. Çantaların çok güzel,güle güle kullan canım!
    Umarım hayaline kavuşursun,herşey yolunda gider!

    YanıtlaSil
  7. Serrose'cum çantalar harika! Kıskanmadım desem yalan olur :P Kapkaç olmamasını da ayrıca kıskandım :P Canım inşallah herşey yolunda gider, hayalin gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  8. Canım çantalarını güle güle kullan. Çok ciciler ben renkli olanı beğendim en çok. Bu arada dileğin her ne ise en güzel şekli ile gerçekleşir umarımmmm. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bayıldımmm. :) Hepsi birbirinden güzel gerçekten ama nereden aldığını yazmamışsın. Bulamadım da... :(
    Ayrıca sadece bu dileğin değil, hepsi gerçek olsun. Tüm düşlerin... ;)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. iyi gunlerde kullan serrose.. iyi yolculuklar bu arada;-))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Haylin neyse gerçekleşsin dilerim.Çantalarına bayıldımmmmm.Gülegüle kullan canım.

    YanıtlaSil
  12. güle güle kullanın:) iyi yolculuklar...

    YanıtlaSil
  13. çantaların linkini yazsanız bizde alsak lütfen ama yaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar linki vermemin bir anlami yok
    cunku site Japonca ve yurtdisi kargo gonderimi yok.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül