31 Mart 2009 Salı

2 Olay


Yukarıdaki postam cuma günü elime ulaştı.Daha önce de bloğumda bahsetmiştim KİTAPYURDU alışverişlerimden.Bu son alışverişi yaparken 5 kitap için 23,05TL kargo parası çıkmıştı.Bir hata olduğunu düşünüp (sonuçta bilgisayar hesaplıyor) telefon açtım.Ve telefona çıkan bayan bir hata olmadığını sistemin otomatik hesapladığını söyledi.Peki deyip siparişimi verdim.

Cuma günü paket elime ulaştığında ilk iş pulunu kontrol ettim.Az çok biliyorsunuz postane ve postalarla aram iyi.Yukarıdaki pul bilgisayardan otomatik çıkar ve üzerindeki miktar ödenir.10,85TL yi görünce şaşırdım.Hemen mail attım kitapyurduna aşağıda

Kitapyurdu.com'a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.
Mesajınız--------------------------
"seçilen Kategori: ŞikayetSipariş No: 0102183-09641749 Yukarıda ki numaraya ait siparişim için benden 23,05 tl aldınız az önce postam elime ulaştı ve 10,85 tl ye gönderilmiş.Aradaki fiyat farkının nedeni öğrenmek istiyorum"
--------------------------alınmıştır.
İlginizin devamını diler, kitapyurdu.com'da sizi tekrar görmek isteriz.


Bir süre bekledikten sonra dayanamayıp telefon açtım.Telefondaki bayan bir hata olmadığını söyledi.Gönderim ücretinin 23,05 TL olduğunu söyledi.Ben de sürekli kitapyurdundan alışveriş yaptığımı ve daha az posta ücreti ödemiş olduğumu söyledim.Ocak ayı siparişimde 6 kitap siparişimde 11,46TL kargo ücreti öderken bu sefer 5 kitaba 23,05TL ödediğimi söyledim.Hafif azarlar bir tonda ocak ayı siparişimin 1681 gr tuttuğunu son siparişimin ise 3939gr olduğunu söyledi.(5 tane roman dünyanın neresinde 4 kilo tutar)
Tamam anladım deyip telefonu kapattım.


Sonra mail ile cevapları geldi


Merhaba Sayın kitapyurdu.com'a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.
sizden tahsil edilmiş olan bize maliyetidir. Sizin görmüş olduğunuz fiyatel değiştirirken kargonun eklemiş olduğu kupon olabilir. Herhangi bir yanlışlık yoktur. selamlar
www.kitapyurdu.comkitapla buluşmanın en kolay yolu




İşte burada da faturam ödediğim mitarın ispatı.




Tabi ki verilen cevaplarla tatmin olmadım.Hemen PTT genel müdürlüğünü aradım 444 1 788 oradaki bayan bana yardımcı olamıyacığını 0212-465-55-20 Ptt yurtdışı bildirimi aramamı söyledi.Orada da aynı cevap beni Sirkeci Ptt şubesine yönlerdirdiler 0212-526-12-00 gişe ile ilgili görüşmemi söylediler.Oradan da aynı cevap 0212-565-14-00 ı aramamı söylediler.Ve ben gene aradım oradaki bayanda 5 dakika sonra arayın dedi.5dakika sonra aradığımda bir bey çıktı ve internet bağlantısının olmadığını daha sonra aramamı söylediler.Hatırladım ki burası TÜRKİYE ve bu iş hallolmayacak.Derdim benden fazla kesilmiş 12,20TL değil.Enayi durumuna düşürülmek.Para derdinde olsam yukarıdaki telefon görüşmelerini yapmazdım.Fatura kabarık gelecek yani.Üzüldüğüm halledememiş olmam.




Son çare annemi aradım.Söke şubesinden bilgiye ulaşmasını istedim.Şükür ki yüzyüze işler işliyor.Yukarıdaki kağıdı almış postaneden.Orada görebilirsiniz 10,85TL ye çıkmış paket Türkiye'den.
İşte benim belgelerim sıra KİTAPYURDUNDA kendilerini aklasınlar.Bir daha asla alışveriş yapmam sizler de bunu göz önünde bulundurun.Ve şimdi telefondaki bayana ithafen 4 kiloluk kitaplarım aşağıda


Adı geçen kitapla


Zarif çıtır 184 gr

Dewey 327 gr

Limon ağacı 418 gr

Yağ yakan yemekler 255 gr


7 günde 3,5 kilo 261 gr
toplam=184 gr + 327 gr + 418 gr + 255 gr + 261 gr = 1445 gr postane kağıdında ise 1600 gr olarak hesaplanmış.
Ayıp ettiler hem de çoooooook
Ve gelelim gene geçen hafta yaşadığımız ikinci olaya.Bildiğiniz gibi okulda konuşmam vardı o gece kutlamaya gitmiştik 5 kişi.Gittiğimiz restoran balık ve benim sürekli gittiğimiz bir yer.Bu yüzden
fiyatlar hakkında az çok fikrimiz var.Gecenin sonunda ödemeyi balığın abisi yaptı kredi kartı ile 26,000 küsür Yen hesap ödedik 5 'e bölünce 5,000 yen küsür hesap ödedik kişi başı.Bana biraz fazla gelince trende abiden fişi istedim ve kontrol edince 12 biranın ve 1 kokteylin fazla yazıldığını gördüm.yani yaklaşık 6,000 yen fazla ödedik.İndiğimiz istasyonda balık restoranı aradı. (restoran tüm Japonya genelinde olan bir restoran ) Çıkan yetkili hangi şubede yediğimizi ve şikayetimizi sordu.Ve en kısa sürede geri arayacaklarını söyledi.Yaklaşık 20 dakika sonra restoranın MÜDÜRÜNDEN telefon geldi.Kendilerinin hatası olduğunu çok özür dilediklerini söyledi ve istediğimiz zaman gidip para iademizi alabileceğimizi söyledi.Cuma günü balık restorana gitti 2, katta bir yer.Zarf içinde 8,100 yen iade aldık.Kendi hataları olduğu için %10 indirim yapmışlar.Binlerce kez özür dilemişler ve balığı otoparka kadar eğile eğile MÜDÜR uğurlamış.Binlerce özür ile birlikte.
Şimdi gel de bu ülkeyi sevme.Derdim para veya indirim değil.Derdim yapılan hatanın farkında olmak ve telafi etmek.
Bizde ise azarlar tonda konuşmak,yanlış bilgi vermek,saatlerce telefonda müzik dinletmek,Ptt de internet bağlantısı yok vb UTANIYORUM.
Başka dicek birşeyim yok.
Hakkımı sonuna kadar arayacağım.
Umarım bu yazı kitapyurdu çalışanlarının dikkatini çeker.
**-----------Düzeltme
Son yolladığım mesaj ve bana cevapları
Merhaba Sayın kitapyurdu.com'a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.
Sizden tahsil edilmiş olan bize maliyetidir. Sizin görmüş olduğunuz fiyatel değiştirirken kargonun eklemiş olduğu kupon olabilir. Paket ülkelerarası nakledilirken ayrı kuponlar eklenmiş olabilir.Herhangi bir yanlışlık yoktur.
selamlarwww.kitapyurdu.comkitapla buluşmanın en kolay yolu______________________
orjinal mesaj: seçilen
Kategori: Şikayet
Sipariş No: 0102183-09641749 Yukarıda ki numaraya ait siparişim için benden23,05 tl aldınız .Postamin uzerinde 10.85 Tl lik pul vardi ve siz banaisrarla 23.05 TL ye gonderdiginizi iddia ettiniz elimde Postaneden alinmisgonderim makbuzu var.Ve orada da10.85 Tl yaziyor.Telefondaki bayan 5kitabin 3.939 kg tuttugunu soyledi lutfen bu soylediklerinizi belgeleyin!

HALA AYNI TAVIR

47 yorum:

  1. aaaa ne kadar ilginc yahu :OOO
    Usenmeden kitaplari tartmissin canim ya...Ama haklisin, hakkini da aramalisin...
    Bende oradan alisveris yapiyordum TR'de iken...Bir keresinde 35 kurusmu ne fazla odemisim, iade kagidi hazirladilar, bir sonraki siparisimden dusmek icin...Takdir etmistim...
    Ama bu senin olay farkli tabi...Israr etmeleri filan, garip...
    Ptt'nin islerine aklim ermiyor zaten, internet vardir belki de, konustugun kisi bilmiyordur kullanmayi, genelde oyle tiplerle dolu oluyor :(
    Bakalim ne sonuca ulasacaksin, merak ettim...

    YanıtlaSil
  2. kutluyorum..
    hakkınızı aradığınız için...
    bize örenk olacak türden...

    YanıtlaSil
  3. *FerahFeza
    Ne yapayim bu hale dusurduler utansinlar diye tarttim :(
    Ole fazla odedigini not aliyorlar onda bir sorun yok .
    ben de merak ediyorum ne olacak :(

    *kim golgesinden kacabilir ki
    tesekkur ederim umarim sonuclanir :(

    YanıtlaSil
  4. O sesini yukseltenlere sen azicik sesini yukseltsen gor bak neler oluyor cnm. Bunlar iyilikten tatli dilden anlamiyor.ins hersey hallolur cnm

    YanıtlaSil
  5. Bu yazıyı kitapyurduna mail atsan ya da atsak?

    YanıtlaSil
  6. Serrosecum gerçekten çok sıkıcı bir görüşme olmuş. Bu tip şeylere bende çok takarım.
    Karşındaki insanı aptal yerine koymaya çalışıp , cebine 3-5 kuruş fazla para atmak için yapılan bir oyun ...
    Maalesef ülkemizde satış öncesi hizmet süperdir , çok ilgilenilir. ama aldığın anda , onu sana satmamış ya da zorma mı sattım havasına girerler .Sorumluluk almayı da beceremezler.

    Bencede bu maili kitap kurduna göndermelisin...Yaptıkları ilk hata olmadığına eminim.

    YanıtlaSil
  7. ne sinir bozucudur bilirim. bende hiç gelemem haksızlığa. ama türkiye burası, karşındaki öküz olduktan sonra istersen mahkeme kararı götür anlamıyor işte.
    umarım kitapyurdu anlar hatasını en azından bi özür diler.
    ikinci bi habere kadar orası benim için bitmiştir.

    YanıtlaSil
  8. valla süpersin gurur duydum senle, çok da iyi yapmışsın hakkını aramakla
    ya nasıl bi memleketimiz var bizim, ne üzücü ya
    ben bi gün migrosda eşimle alışveriş yaptım mağaza için de promosyon olarak diş fırçası saç fırçası bi de bişi daha vermişlerdi unuttum markası da banat !
    kasada ödeme yaparken kasiyer kız onlarında bar kodunu okuttu ve hepsini fatura etti
    ben de dedim ki -bunlar promosyon dedim,
    -öylemi dedi ama burda öyle gözükmedi bi yanlışlık oldu galiba
    -peki düzeltin dedim
    -napim, alacakmısınız iptal mi edim dedi
    -onlar zaten bana verildi dedim
    3-5 milyonluk şeyler ama iptal ettirmedim
    kız bekliyo ben bekliyorum
    sevgili sinirleniyo falan
    neyse 2 parça şey için bekledik te bekledik
    arkamızdakilerde bize söyleniyo
    kaasiyer kız telefonla konuşuyo
    ben duyuyorum
    -"müşterü tutturdu halledin" diyo
    ben -nasıl konuşuyosunuz müşteri tutturdu diye üstelik benim duyacağım şekilde
    ne bu ya kamera şakası mı
    ne oldu bilin
    geri aldılar verdiklerini kasalara henüz eklenmemiş promosyonlar
    ama içerde takır takır dağıtılıyoo
    ben mi ne oldum . sorun çıkaran gıcccık müşteri oldum :))

    YanıtlaSil
  9. *www.capricemoda.com
    Haklisin canim.Bakalim gorucez halledilicek mi?

    *Bulunurhintkumasi
    iyi fikir atalim

    *ozii
    Haklisin SIKICI idi canim.Evet aslinda sinir oldugum aptal yerine konulmak.
    Evet gonderecegim maille.Bence de degil ilk hatalari


    *Ozlem
    Cok sinir bozucu gercekten.Bakalim gorucez anlayacaklar mi?
    benim icin de bitti

    *Meltem
    sanirim ben de gicik musteri olacagim.senin basina gelen de garipmis.Yani diyecek bise bulamiyorum bir an once duzelir sistemlerimiz insallah

    YanıtlaSil
  10. Hakkını aramışsın bravo sana.Bi yerden sonra para diil yetersiz açıklamalar önemli.

    YanıtlaSil
  11. *anka
    kesinlikle haklisin yetersiz aciklama ve aptal yerine konulmak derdim benim :(

    YanıtlaSil
  12. Tamamen haklısın ama dediğin gibi burası Türkiye. Ben de Hepsiburada.com'un yaptığı bir hata nedeniyle tamamen haklı olmama rağmen mağdur oldum ve yaklaşık 3-4 yıldır hiç alışberiş yapmıyorum onlardan. İnternetten sürekli alışveriş yapan biri olarak bence onların kaybı. Arkadaşlarıma da anlatıyorum tabii ki. www.ideefix.com'a bak istersen, yurtdışına kargo yolluyorlardır herhalde.

    YanıtlaSil
  13. Serrose telefonla konusurken bizzat duydum.yanindaydim.
    serrose KITAPYURDU ndaki bayani az bile yazmissin canim.resmen kapat su telefonu der gibi bagira bagira konusuyordu tersliyerekten.

    cok garip cok.
    idefix.com da ayni.cok garip gelicek ama bende sorn yasamistim fakat blogumda sadece sorun yasadim yazmistim.ayrintilariyla yazmamistim.

    en iyisimi netten hicbirsey almamak.salak yerine koyuyorlar.

    serrosenin bu olayina gozlerimle kulaklarimda bizzat sahit olunca butun siparisimi iptal edip onaylamadim.birdaha netten alisverismi(turkiye sadece)TOVBEEE

    YanıtlaSil
  14. oyh okurken yoruldum valla :) oluyor burada böyle şeyler en yisi yüz yüze deyip dökücen e ticaretin köküne kibrit suyunu ama inan elden alışveriş yaparken bile bişi değişmiyor.. yer silmek için mop aldım kasadan ödedim çıktımki baktım sapının uzunluk ayarı bozuk 5 adım atmamışım daha, danışmaya gittim durumu anlattım kadın kullandın mı alırken görmedin mi dedi yok artık dedim hanımefendi 5 adım gitmemişim asabımı bozmayın bakın fişim kesileli 7 dakika olmuş dedim kız hıııııı dedi değiştirdi :) ahahaa ne milletiz ya..şilayetim .com aç güler misin ağlar mısın

    YanıtlaSil
  15. dilerim dikkatlerini çeker.çok ta detaylı anlatmışsın.
    diğer olayı okurken de utandım.niye biz böyle olamıyoruz.bence hakkını ara bende aynı şeyi yapardım...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  16. Valla ben hic sasirmadim! Türkiyenin herzaman yaptigi is... His birseyi dogru duzgun yapmiyorlar ki rezalet ben faturalar, pullar mullara neler verdim.. offf... hic birsey dogru duzgun kaliteli yapmiyprlar :( ama yinede iste turkiyesizde yapamiyoruz hehe,, bu arada zarif citiri bende okumak isterim!izmire gelince bakayim:)

    YanıtlaSil
  17. Cok ama cok kiziyorum ben boyle durumlarda.

    Eger parayi odemesi gereken sen isen tikir tikir 2 kurusu bile unutmadan alirlar da neden hata onlarin olunca bir turlu kabul edilmez ve nasil sen gicik sifatini kazanirsin bilemiyorum. Ayrica oyle bir kac kurus fark da degil seninkisi bayagi iki kati fazlasi alinmis.

    Daha onceki yazindan sonra ben de mi siparis etsem kitaplarimi oradan diyordum, ama bunu okuduktan sonra iyi ki etmemisim dedim.

    YanıtlaSil
  18. Serrosecum ben de tebrik ediyorum seni.. Susa sua bugünlere geldik zaten.. Bize zararı 3-5 ama böyle böyle, zengin oluyorlar. İnsanları aptal yerine koyarak, marka olduklarını sanıyorlar. Sonucunu bekliyorum ve bende kesinlikle alışveriş yapmayacağım. Mail de atarım.. Sen sonucu bildir olur mu?

    YanıtlaSil
  19. Bu arada sevmediğim Amerika'da bu konularda müşteriyi öyle bir savunuyor ki, takdir ediyorum.. En ufak bir sorunda bin özür diliyorlar ve sorun büyük ya da küçük olsun hemencecik çözülüyor.

    YanıtlaSil
  20. Malesef bizim ülkemiz hiç bir yere gitmez. Asla gelişmiş de olamayız. Buralarda din denen şey yok ama biz din kardeşlerinin birbirine yaptığı kötülükler de burada yok. Canını sıkmamaya çalış, ben de asla sipariş vermem bundan sonra onlara.

    YanıtlaSil
  21. Bizim ülkede herkes birbirini kazıklamanın yolunu arar..hakkını arayana kimse yardım etmez üstelik işini daha da zorlaştırır herkes başından atar, hiçkimse sorumlu değildir onlar görmez,bilmez onların görevi değildir!

    Ülkemi çoook seviyorum cennette yaşıyoruz biliyorum ama bu ülkeden kaçma hissi doğuruyor böyle insanlar ne yazık!

    YanıtlaSil
  22. ne kadar doğru yapmışsın. Ama bir şey dikkatimi çekti. Ta Japonyaya ucuz kargo olması. Ben burada bir zarfı bile dört beş tl ye gönderiyorum. PTT kargoyumu kullanıyorsun. Eğer öyleyse kargo şirketimizi değiştirelim. Yzarsan sevinirim. Öptüm çok

    YanıtlaSil
  23. mesajım gitti sanırım :( ben de yeniden yazayım..dedim ki harikasın. şu enayi yerine konulma hissi cidden kötüdür ve ben de türkiye de bunu maalesef çok yaşıyorum. kavganı bırakmamalısın.

    YanıtlaSil
  24. nasıl üzmüşler seni
    çok kötü bu durum
    sana dönmeleri ve kendilerini aklamaları lazım bence de
    ülke fark etmez
    insana verilen değer önemli
    umarım sıkıntını kolayca atlatırsın

    YanıtlaSil
  25. Müşteri memnuniyetine pek önem verilmiyor bu ülkede maalesef. Müşteri daima haklıdır lafı yalan yani! Bende bayıla bayıla uğraşıyorum böyle işlerle. Eşimde benden beterdir. Geçen gün Akbank ATM'den para yatırmak için şubeye girip parayı bozarmısınız demiş. Bozamayız demişler eşimde müşteri kartıyla sıra alıp işlemi gişeden yapmak istemiş. 477.13TL ödemesi gereken tutar veznedeki görevli 478 Lira demiş. Eşimde inat küsüratı ile yatırmak istiyorum diyince görevli fena bozulmuş. Ne yani para bozmak çok zor ama fazla para almak kolay öyle mi!!

    Sanada geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil
  26. inanmıyorum ya işte bizim ülkenin halleri hakkını arayınca bir de kötü oluyorsun canım


    seni o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam.

    benimde bazen böyle şeyler başıma geliyor canım. dilerim çözümlenir ama en azından artık burdan kitap alan az olur.

    YanıtlaSil
  27. inanmıyorum ya işte bizim ülkenin halleri hakkını arayınca bir de kötü oluyorsun canım


    seni o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam.

    benimde bazen böyle şeyler başıma geliyor canım. dilerim çözümlenir ama en azından artık burdan kitap alan az olur.

    YanıtlaSil
  28. Serrosum,

    bende tam diyecektim telefon parası ödedğin kargodanfazla oldu diye ha..allahtan anneni aratmışsın.Şİmdi bizim ülkeden gittin gideli sen unutmuşsun buraları canım..bizde kimse kaşıkla çalmaz..genelde kepçe ile calarlar..birde bunu hak görürüler..sen hakkını ararsan da böyle azarı işitirsin.

    Şaka bir tarafa serrosum maalesef o kadar duyarsız ki bu konulara..ne yapsalar az...ağlanacak halimiz var..bizse gülüyoruz.

    Bende gelicem Caponya'ya..insan..emeğe saygı duyulan bir yere..

    PS-Tartıda tartmana yıkıldım burda.

    YanıtlaSil
  29. Mal-para durumu değil ama başıma gelen bir olayı ben de anlatayım. Bu pazar günü yani yerel seçimlerin yapıldığı gün. İzmir-Bostanlı'da SirWinston'a birşeyler içmeye gittik kız arkadaşımla. Ortam kalabalık falan.. Dışarda hava kötüydü çünkü. Her zaman gidip takıldığım yer, çalışanlar (özellikle 1 tanesiyle bi kanka olmadık o derece) beni tanıyorlar. Ama kalabalıktı ve siparişimizi almaya garson giyimli olmayan bir bayan geldi. Ferda "süte nes istiyorum" dedi. Yani sadece süt ısıtılır-köpürtülür ve köpüğün üstüne gold nescafe serpiştilir getirilir. Ben de sebzeli risotto söyledim beklemeye koyulduk. Kahve önceden geldi ama siparişi alan kişi değil bir garsonları getirdi. Sade kahve yanında ayrıca eklemek için süt! Biz bön bön birbirimize baktık tabi. neyse ferda koydu şekeri başladı karıştırmaya ama bi yandan da ya ben bunu istemedim değiştirmek istesem değiştirirler herhalde falan diye söylendi. çağıralım ferdacım değiştirirler elbette dedim. biz doğal olarak siparişi bizden alan kişiyi çağırdık. kadın yanımıza gelirken kulağında cep telefonu var, yaklaştı masaya kadar geldi bi yandan konuşuyo "ayy gerçekten mi süper chp aldımı izmiriiiiiii?" dedi ve 1dk der gibi parmağını gösterip güle oynaya telefonla konuşarak masaya geldiği gibi gitti dışarı çıktı!!! şoka girdik resmen!! Bir müşteriye yapılacak son hareket bile değil düşünün! biz mal gibi kaldık. ferda çıldırdı delirdi. kadın tekrar içeri girdi çağırdık. ferda "hanfendi ben süte nes dedim, siz bana sade kahve getirdiniz, değiştirir misiniz" dedi kadın "niye getiren kişiye söylemediniz,siparişi yanlış vermiş olamazmıyım" dedi bilmiş bilmiş. Ferdanın sigortalar attı tabi :) sinirli ve dik bir şekilde "ben siparişi size verdiğim için size söylemek istedim, ayrıca sizi çağırdım ama chp nin izmiri alması sizin müşterinizden daha önemliydiki yanıma gelip konuşmamı beklemeden gittiniz bir de! derhal bu kahvemi alın ve siparişimi getirin" dedi. (bu arada ben başörtülü olsam da ferda hayli kokoş ve sol görüşlü bir dostumdur, kadın bu tavrı bana sergilese karın ağrısını anlayabilirim ama benimle çok güzel ilgilendi) ferda siparişimi getirin dedi kadın ne dese beğenirsiniz küstah küstah?! "GETİREMEM HANFENDİİİİİİ" ve tabiki ne oldu? sipariş geldi paşa paşa.. getiren garsona ferda; kimdi o bana böyle böyle yaptı dedi. çocuk "patron o efendim, kusura bakmayın, ben özür dilerim" dedi. ben kendi işinin bir nevi patronu olan biri olarak bir patronun nasıl böyle davrandığına inanamayarak risottomu afiyetle yedim. ordan çıkarken o kanka modunda olduğumuz kızla yüz yüze geldik kapıda, azcık konuştuk o sırada patronları bize doğru geliyomuş meğer ben farketmedim, ferda farketmiş kadının yüzüne bakarak "gerizekalı" demiş :))) ay çok güldürüyo beni bu ferda. sıkma canını ferdacım, kesin sormuştur o kıza bunları tanıyomusun diye, kızda benim sirwinston'un ne kadar sadık bir müşterisi olduğumu, o kızın (kanka modundaki kız) bostanlı şubesinde çalışmaya başladığından beri de (daha önce karşıyaka'dakinde çalışıyordu) çok daha sık buraya geldiğimden ve bundan sonra buraya adımımı dahi atmayacağımdan ve kimseyi attırmayacağımdan bahsetmiştir, sen sıkma canını dedim".

    bazı patronlar çok salak velhasıl, çoookk...

    YanıtlaSil
  30. öncelikle hic aklima gelmemisti Trden kitap siparisi yapabilecegim güzel fikir diyecektim ama okudugum kadariyla haksizlik etmisler bende bulasmasam iyi olur sanirim,sevgiler canim...

    YanıtlaSil
  31. serrose süpersin. Ben de hakkımı sonuna kadar ararım bilumum müşteri hizmetleirnde tanınıyorum valla.
    Tartıya bayıldım ne zekice.
    kitapyurduna bir de blogunun linkini göndersen nasıl olur:):):)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  32. vay serrosem sende mi izmir de mi yaşadın canım benim taa oralardan sen adresini yollaben kart atarım sana

    YanıtlaSil
  33. Sizi tebrik ediyorum bilinçli tüketici olmalıyız hakkımızı aramalıyız ki böyle enayi yerine konmayalım,sonuna kadar takipçisi olun bu durumun.Benimde başıma böyle bir iki olay geldi ve sonuçlandırana kadar uğraştım dediğiniz gibi alacağımdan fazla masrafım oldu ama başardım.Bizler gibi herkes duyarlı olsa utanır bir daha yapmazlar belki.

    YanıtlaSil
  34. Serrose helal olsun uğraşmışsın! Herkesin dediği gibi alırken ne güzel iade ederken çok zor geliyor bu insanlara..

    Geçenlerde Turkcell'le böyle bişey yaşadım, telefonda harcadığım zamanın haddi hesabı yok ama çözüm de yok :(

    Tartı olayına hasta oldum :))) Umarım bi yerde karşılarına çıkar bu yazı da başkalarını aptal yerine koyarken aptal olmayı görürler..

    YanıtlaSil
  35. *ferulago
    Ideefix ile de ablamin bir sorunu olmustu.Yazik ediyorlar hem ulkenin imajini zedeliyorlar hem de musteri kaybediyorlar.
    Burada da Turkce kitap satiliyor.Ama ben buradan almak yerine ulkeye donun para diye oradan aliyordum bir daha mi ASLA

    *sermoon
    bilion sen zaten neler oldu.Gicik ettiler beni.
    Ideefix te asla almam.
    ben de buyuk bi TOVBEEE canim benim

    *Anne Kaz
    Uzun oldu biraz kusura bakma
    Lanet olsun dedirttiler bana yani .
    Kendi kayiplari

    *Smilena
    SAnmiyorum boyle bir rezillik yapanlar bu yaziyi da dikkate almazlar.
    sevgiler

    *Dilek Isabelle
    Haklisin ben de sasirmadim unutmusum sadece!
    Bence de gidince al yuzyuze yani :)

    *Calanon
    ben de cok sinirliyim.
    Kesin borclu ben olsam buraya bile gelirlerdi almaya!
    evet 2 kati haklisin.

    ALMA ALMA ASLAAA bir daha

    *Nazo
    sagol canim benim.Ben blogun linkini maille attim hala cevap yok !
    At bakalim sen de merak ediyorum nereye varacak.
    Aynen iste ulkelerde kurallar var kanunlar var uyanlar ve uygulayanlar var!
    Ayni durum Japonya icin de gecerli!
    Bayiliyorum bu ulkedeki isleyise

    *Acemi Sef
    Kesinlikle GITMEZ.Boyle kultur satan bir yer kultursuzluk yaparsa dusun halimizi.
    Haklisin canim uzuluyorum baska da elden gelmio bise

    *Merve
    Aynen oyle!Ben de ulkemi seviyorum ama ulkeyi ulke yapan isleyisi insanlari degil mi?
    Boyle boyle bu hale geldik!

    *Lale abla
    Tesekkur ederim ablacim.PTT yurtdisi ile gonderim yapiyorlar yani ben o secenegi seciyorDUM
    ben de optum ablacim

    *Denizanasi
    tesekkur ederim !haklisin tam olarak enayi hissediyorum.

    *Mavianne
    cok uzuldum bilemezsin :(
    Bakalim gorucez

    *Flame
    Hem de koca bir yalan!!!
    esini de tebrik ederim.
    Sagol canim

    YanıtlaSil
  36. *Cilekli pasta
    BAkalim cozumlenecek mi gorecegiz hala ses seda yok!!!


    *Tanyas
    Evet aynen oyle oldu.En son annemi dahil ettim.Unutmusum harbiden!
    evet iki kati yontemi ile caliyorlar!
    Evet yedim azari hakikaten!
    Gel vallahi gel insan olmanin zevkini yasa insanca yasamanin!

    o hale getirdiler tartiyi ise yuzlerine vurmak icin cektim.anlayana tabii


    *Leyla
    o patron degil patroncukmus ! Sonradan gorme cahil!
    Ben olsam da asla gitmem bir daha!Terbiyesiz!Arkadasina bravo iyi demis az bile demis!

    *AskinAy
    Asla bulasma canim benim gor bak ders al!
    sevgiler benden sana

    *Zeya
    sagol canim benim bakalim ulasacak mi yerine!
    linki yolladim hala geri donus yok!
    sevgiler

    *Eviminnuru

    tabii ki :)
    baba tarafindan izmirliyim:)
    tamam yollarim :)


    *beliz
    Tesekkur ederim.Sonuna kadar takip edecegim bakalim gorecegiz sonucu!
    Sevgiler

    *Tubik
    sagol canim Turkcell macerani da biliyorum okudum senin blogdan.
    Tartiyi da 4 kilo diyen zihniyet icin cektim !Umarim gorurler

    *hatice
    :)))))))

    YanıtlaSil
  37. Haha, evet aynen,gittcem tabancayi kafalarina dayiyacagim hahah =) saka maka bir yana, cnm, fotolari nasil "kitliyorsun" yani tiklayinca buyumuyorda.... bende istiyorum:)

    YanıtlaSil
  38. *dilek isabelle
    olabilir degisik bi yontem :)
    inan bilmiyorum canim sen soyleyince farkkettim desem :)))

    YanıtlaSil
  39. Canım valla süper yapmışsın.genelde hani 1o milyon deyip uğraşmıyoruz geçiştiriyoruz yani ben önceden böyle yapardım türkiyede de işlerin yavaş yürüdüğünden ama sonra akıllandım.10 milyon 10 milyondur hadi parasını geç neden salak yerine koyulalım dimi ama.valla her şekilde ben adisyonları fişleri muhakkak kontrol ediyorum nerde olursa olsun hep bir şey çıkıyor yani bir tane de olsa.sen iyi yapmışsın hakkını ara bence.zaten ne oluyorsa susup oturmaktan oluyor afferim sana canım..bakalım ne olacak sonuç merak ediyorum. artık haber verirsin..

    YanıtlaSil
  40. :-/ Hmm tamam heheh merci cnm

    YanıtlaSil
  41. kimsenin 1 lirasını yemem , 1 liramıda yedirmem. çünkü el sallayıp geçsen enayi oluyosun.
    sikayetimvar.com a ilet pek çok arkadaşı mağdur eden firma bundan sonra aradı. hakkını araman çok normal, büyük hortumcuların olduğu memlekette küçük hortumcular cirit atıo ...

    Şenay

    YanıtlaSil
  42. okudukça sinir oldum,grrrrrrrrrr,ay ne gıcık yaa,kitapyurdu mu aman aman sakın,serverının bulunduğu çp adreslerinin geçtiği ağlardan yolumuz uzak,evlerden ırak!aman aman!!!

    YanıtlaSil
  43. kitapyurdu sitesi bir sorun olana kadar iyi çalışır... belki 20 defa alışveriş yapmıştım nihayet 1!inde kargocu gelmedi kapıma ve geri gitmiş kargo..Tekrar yollarız dediler, sözde gönderdik diyorlar gene gelen giden yok.. iyi yine sen telden ulaşabilmişsin.. Telefonlarını arıyorum çaldıktan sonra açılıyor 1 saniye sonra kapanıyor... Yaklaşık 6 ay sonra parayı biraz düşürerek kitapyurdu sitesine kredi olarak eklemişler. Kitabı satana kadar sistemleri iyi çalışıyor ama satış sonrası bir sisteme sahip değiller..

    YanıtlaSil
  44. Son zamanlarda kitapyurdu ile ilgili duyduklarım hiç hoş değil.Soğuttu resmen beni kitapyurdu'ndan.Beyaz Kitaplık'a da yaptıkları çok büyük saygısızlık..Ona da buradan bakabilirsin canım : http://beyazkitaplik.blogspot.com/2012/07/kitapyurducomun-emegi-yok-saymas.html

    YanıtlaSil
  45. Gerçekten çok can sıkıcı bir olay. Beyaz Kitaplık da (http://beyazkitaplik.blogspot.com/2012/07/kitapyurducomun-emegi-yok-saymas.html) nahoş bir olay yaşamıştı kitapyurdu ile ilgili, link verdim gerçi ama, yine de bahsetmek isterim. Onların çektiği fotoğraf facebook sayfasında herhangi bir kaynak belirtilmeden kullanılmış, bunu dile getirdiklerinde ise sayfa yönetimi hatasını düzeltmek yerine kendilerini engelleme yoluna gitmişti. Bu şekilde bir takım yazışmalar yapıldı ve en sonunda yarım ağızla bir özür dilendi ama,tabii kimseyi tatmin eden bir özür değildi. Kitapyurdu'ndan hiç alış veriş yapmadım. Etiğe aykırı davranışlarını duydukça da bundan uzak durma kararım pekişiyor.

    YanıtlaSil
  46. Peki bu olay Japonya'ya geitirilrek mi oldu ?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül