12 Şubat 2009 Perşembe

I Love Your Blog


Çok mutlu oldum yahu adımı görünce.Haydins'cim ,Lal'cim ve Gizem'cim çok çok çok teşekkür ederim.
Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural var
1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.
Bende ödül sistemi devam etsin diye değişik isimler vermeye çalışacağım :)
Takip ettiğim herkes gerçekten ödüle layık :) yani ben öyle düşünüyorum :)
Ve benim listem
-Tuğba'nın Dünyası (geziyor şimdilerde ama :) )
Hadi sizin ödüllerinizi görelim :)
Tekrar teşekkürler size kızlar .
Sevgiler

11 yorum:

  1. Seni mutlu görmek ne kadar güzel..!

    Gözlerinde parıltının ışığı buralara kadar yansıdı..))Hep böyle mutlu kal canım..



    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. I love youuuu, toooo :))

    Ehemm sana mail attim aldin mi :)) Hani sana bisey demistim ya, iste o bitti :))

    YanıtlaSil
  3. Damak tadicim
    Tesekkur ederim :)sen de hep mutlu kal umarim :)
    sevgiler


    Moonsunum
    me too :)))

    Almaz miyim cevabim gelmedi mi :)))

    YanıtlaSil
  4. ayyyyy ben çok sevindimmm
    teşekkürler,
    beni ödüle layık gördüğün için hemen yapacağım
    sevgi ve öpücükler sana

    YanıtlaSil
  5. Aaaa..bende seni seviyorum..

    YanıtlaSil
  6. CANIM BENİM BENİ ÇOK MUTLU ETTİN,BU ÖDÜLÜ BANA LAİK GÖRDÜN YA:))))SAĞOL VAROL...EN KISA ZAMANDA BU ÖDÜLÜ DAĞITICAM,AMA BİRAZDAN MİSAFİRİM GELİCEK ,BİRAZ TELAŞIM VAR....ÖPTÜM CANIM ŞERİFEME SELAM ET ,BU HATUN NE ZAMAN GELİYOR YAHUUUUU....PEK SEVDİ ORALARI GALİBA...

    YanıtlaSil
  7. biz de seni severek okuyoruz:))

    YanıtlaSil
  8. *Maviannecim
    Sevinmene ben de sevindim ;)))
    hemen hemen bekliyorumbende optum kocamanindan :)

    *Tanyasum
    aaaaa..ben daha cok :)))


    *Moonsunum
    uykusuz her geceee :)))))Anladin sen ;)

    *Egeli
    Ablacim daha iyi odulleri hak ediyorsun sen :)
    AAA misafir mi neler yaptin kimbilir sen :((( ufff ben makarnaya talim :(
    hatun martta donecek selmalar bizden sana :)

    *Denizanasi
    tesekkur ederim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. canım ya çok teşekkür ederim , ismimi görmek gerçekten de çok memnun etti beni çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. Ablacim
    ben sana tesekkur ederim :)
    daha uzun uzun yaz ben okurum :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül