29 Ağustos 2008 Cuma

Bak 23 Oldum

iyi ki doğdum bennnnnnnn!iyi ki doğdummm bennnnnnn!!!! :)
Zafer bayramında doğmuşum ben.Bugün yurdumunda benim de mutlu günüm.İlk defa ailemden uzakta bir doğumgünü.Hatta yalnız ilk doğum günüm inşallah günü sağ salim bitirebilirim fazla duygusalımdaaa :(
Bir çocukluk anısı.Her 30 ağustosta Fener alayı geçer ya askerler arabaların içinde ben tam 7 yaşına kadar askerlerin benim doğum günümü kutladıklarını sandım :))) İlkokulda öğrenince çok utandım.Zira pek bir havalanırdım arkadaşlarımı kolumla dürterdim bak bak benim için geliyorlar diye.Hahahaha ne güzel günlerdi yaw .
Annecim,seni çok özledim ve teşekkür ederim herşey için beni var ettiğin için :)
Babacım,seni de çok seviyorum ve varlığın için teşekkür ederim.
Biricik gülom,Sensiz zor geçiyor günler burada seni ısırmayı özlüyorum en çok :(
Ablam ,tamam tamam Seray'ım (abla dememde) seni uzun uzun anlatsam mı neyse neyse
canımsın canımdan öte cansın iyi ki benim ablamsın.Seni çok çok seviyorum.

Ve tüm ailem herkes bendeki yerini biliyor.Hepinizi çok seviyor ve özlüyorum.

Veeee Capon balığım hayatımın ilacı.İyi ki varsın iyi ki benimsin.Seni çok seviyorum bir ömür yanyana olabilme dileğiyle.

Ve Dilancım canım kuzenim iyi ki varsın :) bu sene pek bir büyümüş geldin gözüme.Çok ağır ,hoş bir genç kız olmuşşsun yüzün gibi ömründe güzel olsun inşallah.İlk kutlayanımsın doğumgünümü bu sene :)


capon baligim ~~~~

本当に ありがとうございます for being my love
愛してるよ cok cok cok
私はもっともっと書きたいけど日本語は難しいからこれでじゅうぶんですよ
いつもありがとうね

saat farkından dolayı size erken gelebilir ama burda 00:05 dogdum yaniiii :)

14 yorum:

  1. canim kardesime iyiki dogdun iyiki varsin..
    seni cok seviyorum..
    sende candan ote cansin..
    bende japon baligin gibi 愛してるよcok cokkk cokkk
    nice mutlu yaslara bebegim...

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün Kutlu olsun, Nice yıllara

    YanıtlaSil
  3. Bir yıl daha bitti, ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye... Unutma ki herkes aynı şeyi yaşıyor. Bu yılın sonunda geriye baktığında umarım "harika bir yıldı" dersin.. Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerinin gerçek olması. Geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara..canımcım..

    YanıtlaSil
  4. nice nice senlere serrose..hayat hep guzellikler getirsin capon baliginla

    YanıtlaSil
  5. seray
    saol canim bende seni seviyorum

    Cocukla Cocuk

    Tesekkur ederim :)

    Aydan
    ablacim ne desem eksik kalacak beni cok mutlu etti mesajin
    iyi ki varsin iyi ki tanidim seni.Hep birlikte mutlu mutlu yaslara insallah

    Zerrin

    aminnn diyeyim once sonra cok tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  6. Dogum gunusun kutlu olsun Japonya'daki arkadasim..Daha nice nice yillara hep birlikte kutlayalim insallah..

    YanıtlaSil
  7. Nice mutlu sağlıklı uzun yıllara hep sevdiklerinzle. Yaşamımızı güzelleştiren sevdiklerimiz, siz de onun bilinciyle ne güzel anlatmışsınız sevdiklerinizi. Hep birlikte güzel günler dilerim ayrıca .

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğMUŞSUN sERROSE.
    dOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.
    gÖNLÜNDEN DEÇEN HER HAYIRLI DİLEĞİN GERÇEK OLDUĞU, SEVDİKLERİNLE UZUN BİR ÖMÜR DÜRMEN DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  9. Nice nice mutlu yillarrrrr sevgili Serrose :)) Hersey tatli ve de balli olsun hayatinda :) Capon balik'in hep seninle olsun, nice nice yillari birlikte gecirin :))

    YanıtlaSil
  10. Dogum gunun kutlu olsun !

    YanıtlaSil
  11. merhaba canım.
    ben de tatildeydim ne zamandır yoktum baktım şimdi sende dönmüşsün tatilinden bir sürü de güzel yazı yazmışsın.Doğum günün kutlu olsun.Nice mutlu senelere..yeniden görüşmek dileğiyle yeni yazılarda.sevgiler

    YanıtlaSil
  12. canım geç kaldım ama gönlünce geçireceğin nice güzel yaşlara

    YanıtlaSil
  13. Haydins
    tesekkur ederim arkadasim hep beraber nice yillara insallah saglikla :)

    Lale
    Tesekkur ederim iyi dileklerin ve guzel sozlerin icin

    Sinem Yaman

    Tesekkur ederim.Amin hepimizin dilekleri gercek olur insallah

    Moonsun

    Aminn balikimla nice yillara insallah

    Salincakta iki kisi
    Tesekkur ederim


    Tugba

    Hosgeldin :) tesekkur ederim.Gorusucez tabi bekliyorum yazilarini.

    Enhar

    tesekkur ederim canim

    YanıtlaSil
  14. Yaş gününe 16 gün kalmışken ben de bu yazı vasıtasıyla erkenden kutlayayım öyleyse yeni yaşını. Nice mutlu senelerin olsun. Hatta daha da güzeli şunu demek olur sanırım: Allah gönlüne göre versin güzel Serrose.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül